Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 decembrie 2014

Sustine-l si tu pe Tiberiu Albu la Vocea Romaniei

   In seara asta e prima data cand am auzit cum canta  Tiberiu Albu si am ramas placut impresionata.
   Tiberiu Albu, una din cele mai proaspete voci de rock pe care le-am auzit în ultimii mulţi ani pe plaiurile noastre mioritice .
  Am aplaudat cu frenezie aceasta melodie sustinuta cu  Irina Baianț .



   Daca si voua va place va rog votati Tiberiu ABLU .

România este, totuşi, o ţară în care poţi să îţi îndeplineşti visul, atunci când există oameni alături de care să visezi şi care să îţi sprijine acest vis.

Foatre frumos a spus TIBERIU  <<Sunt foarte fericit pentru că am împărțit încă o dată scena cu Tudor Chirilă>>

 

Eu votez Tiberiu .

Va invit si pe voi sa il sustineti.

Bafta TIBERIU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu