Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 martie 2015

O lenjerie de pat, greu de ales !


    Am mare nevoie de o lenjerie de pat si am intrebat colegele daca stiu ceva pe net ieftin si bun, deoarece prin oras nu am gasit ce imi doream .


    Colegele saritoare imediat au iesit la interval cu link-uri de unde pot comanda lenjerii de pat pe alese in functie de preferinte.


    Am deschis cateva pagini pana am dat Lenjerii de pat outlet .

    Aici au tot ce imi place : lenjerii de bumbac 100 %, lenjerii de pucioasa, lenjerii cu imprimeu 3D sau 5D cat si lenjerii de pat de bumbac satinat . Au si lenjerii de pat ieftine, pentru cei ce nu doresc sa investeasca cine stie ce intr-o lenjerie .

    Foarte atractiva oferta celor de la <<Lenjerii de pat OUTLET >> care a venit cu cea mai buna oferta de 1+1 GRATIS la toate produsele comercializate.


    Au CELE MAI MICI PRETURI pentru sute de produse aflate in stoc..


    Daca tot am vazut atatea culori si modele de imprimeuri care imediat mi-au intrat la suflet am ales de la Lenjerii de pat romanesti o frumoasa lenjerie de pat 5D din bumbac 100% pentru dormitorul meu cu un designul unic si deosebit cu flori . Culoriile vii, naturale, vor aduce un plus de confort in dormitorului meu.

Cearceaf de pat : 230x243 cm


Cearceaf pilota : 200x230 cm


Fete de perna : 49x73 cm ( 2 buc)

Tip de inchidere : fermoar




    Deoarece imi plac foarte mult aceste lenjerii am ales inca doua modele pentru a le face cadou mamei si ficei si anume Lenjerii de pat Puciosa .
     Pentru fica am ales o lenjerie de pat 5D pentru dormitorul ei si stiu ca se va bucura de disignul unic si deosebit ales de mine penreu ea . Culoriile vii, naturale , vor aduce un plus de confort in dormitorul ei . Imprimeurile sunt de calitate 5D, foarte rezistente la spalare, pastrandu-si culoarea mult timp .

   Ea adora floarea soarelui .



    Mama este o iubitoare de flori si aceasta calitate o am eu si copila mea mostenite de la ea.

   De aceea am ales pentru mama tot o lenjerie cu flori, dar de o alta nuanta deoarece ei ii place foarte mult albastru.




  
    Daca va plac lenjeriile mele de pat si aveti si voi nevoie sa cumparati lenjerii de pat intrati pe Lenjerii de pat outlet si alegeti in functie de preferinte si de buzunar .



   Pentru comenzi telefonice utilizati numarul de jos .


24 de comentarii:

  1. Lenjeria aia cu floarea soarelui mi-o doresc si eu mult de tot! Oricum toate sunt superbe si se vede ca sunt de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu inclin spre lenjeria cu floarea soarelui, dar imi place si cea cu florile mov

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac toate fetelor...tare greu m-as putea decide :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti lua doua la pret de una, tot e un mic ajutor in luarea deciziei

      Ștergere
  4. Lenjeria cu imprimeul mov este pe placul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria si eu cred ca e o lenjerie placuta ochilor si foarte confortabila cand o utilizezi

      Ștergere
  5. Arata foarte bine toate. N-as sti pe care sa o aleg, desi sunt fan culoarea galben :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte frumoase lenjeriile, iar oferta este chiar atractiva 1+1 GRATIS ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba lenjeria! Te simti ca intr-un lan de floarea soarelui !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sunt.Cea albastra m-a fermecat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doresc sa cumpar cea cu oarea soarelui si cea cu floarea violet cu vernil

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,pe pagina mea este trecut un nr de telefon, incercati sa vedeti daca mai este valabil acel numar . Un alt magazin de lenjerii este acesta http://lenjeriipat-pucioasa.ro/ .

      Ștergere