Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 decembrie 2014

Cadoul potrivit pentru fiecare











   Tare mult imi plac mine sarbatorile de iarna.
   In aceasta perioada toata lumea intra in frenezia cumpararilor de cadouri pentru cei dragi.
   Este frumos sa daruiesti cat si sa primesti.
    Am fost prim magazine si am vazut ca e mult de alergat si timp mult de pierdut.Eram dezamagita ca nu reuseam sa imi completez lista cadourilor din acest an, cand Adina prietena mea cea buna mi-a dat un sfat foarte util si anume sa incerc la Karin Gifts .
   Aici am gasit chiar ce imi trebuia in timp record  si am vazut ca se gasesc  cosuri cadouri crcaciun pentru cadourile corporate de Craciun.
   Astfel firmele pot sa ofere partenerilor de afaceri sau angajatilor surprize dulci si consistente .
   Mie mi-a atras privirile mai multe cosuri frumos aranjate si bine asortate  din care mentionez:  Cos cadou Blue Winter si  Cos cadou Gold Rush pentru angajati si pentru parteneri in functie de cat de pretiosi sunt urmatoarele  : Cos cadou Zacapa Premium si  Cos cadou The Perfect Touch .








 
   Blue Winter este un cadou deosebit ce contine specialitati dulci, precum panettone, pates de fruits si ciocolata, toate acompaniate cu succes de un vin alb savuros. Cosul cadou este decorat si ambalat manual, in spiritul Craciunului, gata de a fi oferit cu ocazia sarbatorilor de iarna.










 Gold Rush este un cadou deosebit, ce contine specialitati dulci, precum panettone, fursecuri, praline fine si ciocolata cu lapte si alune, toate acompaniate de o sampanie savuroasa. Cosul cadou este ambalat si decotat manual, in spiritul Craciunului, gata de a fi oferit cu ocazia sarbatorilor de iarna.Cos cadou Zacapa Premium.











Zacapa Premium este un cadou rafinat, ce contine specialitati dulci, precum panettone, turta dulce germana, praline din ciocolata fina si caramel delicios, toate acompaniate de o sticla de rom savuros si intens. Cosul cadou este ambalat si decorat manual, in spiritul Craciunului, gata de a fi oferit cu ocazia sarbatorilor de iarna.

 







   The Perfect Touch este un cadou special, foarte rafinat, ce contine specialitati dulci precum panettone, pates de fruits, dulceata artizanala, caramel savuros, praline fine cu lichior, trufe delicioase, ciocolata amaruie, toate acompaniate cu succes de o sampanie eleganta, un whisky de calitate superioara si de o cutie ce ascunde o escapada de lux pentru doua persoane. Cosul cadou este ambalat si decorat manual, gata de a fi oferit cu orice ocazie speciala.

   Din multitudinea de cosuri cadou nu aveti cum sa nu alegeti fiecare dupa preferinta si buzunar.
   Astfel scapati de corvoada cadourilor pentu prieteni, angajati si chiar parteneri  in timp scurt si cosurile ajung unde doriti sa le primiti.
   Daca vreti se pot comanda si felicitari personalizate.
   Eu sunt fericita ca am acum pentu fiecare o mica atentie dulce.

11 comentarii: