Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 decembrie 2014

Colia.Care Relax Pack 2 ( gat+umeri+spate)







   Vreau sa ii fac sotului meu, pentru ca a fost cuminte anul acesta,  un cadou substantial  si special  cu ocazia sarbatorilor de iarna.
   Ce voi nu va rasfatati perechea, daca a fost cuminte?
Mai zilele trecute am rasfoit cateva magazine online si am ramas cu gandul la cadourile de la FunGadgets .
   Aici am gasit multe idei de cadouri atat pentru sotul meu cat si pentru alte persoane dragi mine.
   Sotului meu ii voi lua Colia.Care Relax Pack 2 ( gat+umeri+spate)








   Conținutul pachetului format din :
1 x Colia.Care Tuina T8
Aparat de masaj ce relaxează mușchii folosind tehnica masajului prin lovituri. Eficientă pentru mai multe zone ale corpului, te eliberează de stres și oboseală.
1 x Colia.Care Tergum M8
Noul model de husă de masaj shiatsu: mai rezistent, mai elegant. Masează mușchii spatelui, relaxând și eliminând încordarea. Acasă, la birou sau în mașină.

   Aceste aparate care le iau sotului meu pot fi folosite si de mine .Nu este bine asa?
   El primeste si foloseste, dar ma rasfat si eu.
   Daca si voi cautati mici sau mari cadouri pentru cei dragi va sfatuiesc sa apelati la cadourile de la FunGadgets .
   Veti putea gasi cadouri pentru el sau pentru ea, pentru copii cat si pentru bunici.
   E bine de stiut ca daca faci comanda primesti produsele in Bucuresti cat si in tara.
   La o comanda mai mare de 300 transportul este gratuit.

11 comentarii: