Totalul afișărilor de pagină

joi, 18 decembrie 2014

Pentru linistea mea folosesc PlusConfort – termopane



 







Poate stiti, poate nu stiti , dar acum eu va spun ca stau pe o strada foarte circulata indiferent de ora din zi si noapte.
          Unde mai pui ca tot pe starada mea trec si echipajele de politie, salvare, pompieri zi si noapte spre accidente si incendii si ce se mai intampla .
          Nu am o clipa de liniste si din cauza vecinilor care sunt mai tot timpul pusi pe chefuri si dau muzica tare .
          Si cei mici au un parculet unde se joaca si nu sant chiar tacuti. Acest parculet este chiar langa geamurile mele .
          Din aceste motive am hotarat sa imi iau o bariera fonica intre mine si restul strazii .















          Am ales termopane din profile de PVC extrudat de la PlusConfort .
          Chiar am acum un plus de confort in casa mea cu aceste termopane.
Am confort fonic sporit, deoarece zgomotul stazii este acum redus cu 40-50Db .
Am facut o achizitie pe cinste cu cheltuieli minime si acum am redus si pierderile de caldura avand coeficienti de transfer termic pana la 1,1W/(m²K ) .
Acum nu mai am grija prafului din casa deoarece aceste termopane au o etansare perfecta, datorita garniturilor duble din cauciuc .
Termopanele au o intretinere usoara si nu necesita vopsiri sau lacuiri.
Sunt tare mandra de termopanele mele si nici nu imi vine sa cred ca doar cu o foaie de geam, dar nu orice fel de geam am rezolvat o multitudine de probleme .
Va invit la o cafea la mine sa vedeti cu alti ochi acum fosta mea strada foarte agitata si zgomotoasa, care acum se vede mult mai bine privita prin termopanele de la PlusConfort .



 














Mai am un gand ascuns, asta pentru renovarea casei de vacanta .
Acolo vreau sa pun tamplarie de aluminiu care garanteaza o usoare intretinere, iar culoarea ramane neschimbata in timp .
Recomand cu caldura firma PlusConfort pentru un confort sporit in casele voastre.



Un comentariu: