Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 decembrie 2014

Cadouri pentru nepotei



  







   

    De cand ma stiu imi plac jucariile, sa le privesc, sa le daruiesc.
    Voua nu?
   Zilele astea trebuie sa ma hotarasc ce voi oferi nepotilor mei dragi cu ocazia sarbatorilor de iarna . Asa sunt invatati, pe langa cadourile primie sub bradul de Craciun sa primeasca si de la mine mici cadouri.

   Ei asteapta cu nerabdare sa vin in vizita la ei la masa de Craciun si sa le ofer cadouri lor cat si parintilor lor.
   Am doi nepotei tare cumintei pe care ii iubesc, o fetita si un baietel.
   Am cautat ce am cautat pe diverse magazine online si in cele din urma m-am hotarat sa cumpar de la babytrend.ro .
   Aici am gasit jucarii pentru toate varstele si gusturile cat si toate buzunarele.

    Pentru fetita am luat Jucarii– Jucarii bebe educative si anume Boutique Minnie cu baloane galbene Mattel - Fisher Price .
    Boutique Minnie cu baloane galbene Mattel - Fisher Price este din material plastic frumos colorat si este recomandat pentru fetite intre 3-6 ani, tocmai bun pentru nepotica mea care are 4 ani. Minnie Mouse este preferata nepoatei mele si va fi incantata sa organizeze party cand isi doreste.





    Pentru baietel am ales Jucarii – Jucarii din lemn si anumeTrenulet colorat lemn – Eichhorn recomandat pentru varsta : 3 - 6 ani si este pentru baietei.
    Trenuletul este confectionat din lemn, este viu colorat si are 20 piese care pot fi combinate in divere moduri.
    Am ales aceste jucarii deoarece astfel cei doi nepotei se pot juca impreuna si separat , dupa cum le este dorinta.
    Poate alege ca trenuletul sa aiba ca pasager pe Minnie sau ca nepotelul sa fie invitat la petrecerea fetelor.
    Pe babytrend.ro gasiti jucarii fel de fel sau acum ca este iarna saniute.
    Carucioarele sunt loc de cinste .
    Daca aveti nevoie pentru gradinita sau scoala de jocuri aici gasiti tot ce doriti.
    Daca la plimbare plecati si aveti nevoie de biciclete, trotinete, masinute cat si pentru bebe diverse chestii puteti sa trageti cu ochiul pe pagina lor.




Sigur veti gasi ce doriti.

                                                                 Hai sa le facem o vizita!

Un comentariu: