Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 noiembrie 2014

Amintiri placute








   Mie imi plac amintirile.
   Voua?
   Acum, cum e timpul sa ne pregatim de sarbator,i imi aduc aminte de Tuborg Christmas Brew de acum 14 ani.
   Va pot arata cateva amintiri dragi mie de atunci.















   Va mai aduceti aminte de ele?

    Eu le pastrez la loc de cinste.
   Aveti si voi astfel de amintiri?

   Respectând tradiţia începută acum 14 ani, Tuborg Christmas Brew revine şi anul acesta în România si Tuborg Christmas Brew s-a lansat pe 7 noiembrie in ediţie limitată.
   Asa ca daca iubiti si voi ca si mine  #ChristmasBrew va sfatuiesc sa va aprovizionati din timp cu berea de culoare brun-roșcată cu un conținut de 5.6% alcool, care da startul bunei dispoziției și a timpului petrecut cu prietenii și familia.




   Tuborg Christmas Brew, berea care aduce gustul  sărbătorilor de iarna în casele românilor este disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie.

   Tuborg Christmas Brew este o bere produsă din trei tipuri de malț, având o aromă distinctă de lemn dulce.

   Mie, pe langa traditionalele bauturi roamanesti tuica si vinul, de sarbatori imi place sa savurez si o bere rece cu gust de lemn dulce alaturi de mancarurile traditionale.

   Abia astept Craciunul deoarece in preajma sarbatorilor sunt libera si pot sa pregatesc bunatati culinare, pe care le ofer  cu fast sarbatoresc familiei. Si nu e sarbatoare daca nu este si Tuborg Christmas Brew pe masa de Craciun .



 



Eu am tastat  un jingle si  va invit si pe voi  pe  #ChristmasTaste , unde este un concurs cu multe premii,  sa va amuzati si sa sarbatoriti.


Noroc si voie buna!

32 de comentarii:

  1. Buna berea asta. Printre singurele care mi se par wow!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adi, daca apesi pe #ChristmasTaste ai ocazia sa participi la un concurs

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de invitatie ! Foarte buna berea Tuborg Christmas Brew ! Se potiveste intotdeauna perfect cu spiritul Craciunului.si al sarbatorilor de iarna !

    RăspundețiȘtergere
  4. Tuborg Christmas Brew pe masa de Craciun e un deliciu

    RăspundețiȘtergere
  5. sa stii ca nu cred ca am baut pana acum tuborg blue ..insa anul asta cred ca am sa i incerc si eiu

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o bere foarte buna, iar reclamele de Craciun sunt super.

    RăspundețiȘtergere
  7. sa curga Tuborg Christmas Brew pe masa de Craciun

    RăspundețiȘtergere
  8. Tuborg Christsma Brew nelipsita de pe masa de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. am si eu un deschizator de bere ca al tau

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte mult berea.Tuborg este printre preferatele mele.Iar Tuborg Christmas Brew nu ar trebui sa lipseasca acum,la sarbatorile de iarna.

    RăspundețiȘtergere
  11. de sarbatori voi avea si eu Tuborg Christmas Brew , poate am noroc si de o caciulita la concurs

    RăspundețiȘtergere
  12. si noua ne place berea, ma bucur ca am gasit acest articol si astfel am descoperit un sortiment nou la Tuborg...sigur il voi incerca cu mare placere

    RăspundețiȘtergere
  13. Super! Imi place provocarea, alaturi de berea preferata de sarbatori :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. este berea prefetata de sarbatori a mea si a prietenelor mele

    RăspundețiȘtergere
  16. daca nu avem si bere de sarbatori parca nu e frumos

    RăspundețiȘtergere
  17. Tuborg Christmas Brew e preferata mea pe masa de Craciun

    RăspundețiȘtergere
  18. nu sunt sarbatori de iarna fara Tuborg Christmas Brew

    RăspundețiȘtergere
  19. pe masa alaturi de tuica, vin am si bere

    RăspundețiȘtergere
  20. buna berea, bauta cu masura, chiar si de sarbatori

    RăspundețiȘtergere