Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 decembrie 2014

300



















  Incerc sa sparg eu gheata.
   Sunt de putin timp posesoarea unui blog cu iz culinar .
   Sper ca in timp sa fie o adevarata carte de retete  .
   Ca fiecare inceput a fost mai greu sa ma urnesc la scris iar partea cu fotografiat retete inca nu imi iese bine mereu  .
   Va invit cand aveti timp sa lecturati retetele si daca va plac sa le si incercati.
   Am multe de invatat in ale blogului, dar insist si poate in timp si resist.
   Tema de azi, din cate inteleg ar fi <<care sunt avantajele ca sunt posesoarea  acestui blog? >> .
   Avantajele ar fi :
- am cunoscut oameni noi pe calea virtuala ,
- ca incerc sa imi fac timp si pentru blog, zilnic
- am inceput sa scriu despre diverse lucruri fata de mai inainte, cand citeam despre aceste lucruri

   In incheiere pot sa va spun ca sunt mandra ca sunt romanca si ca fac parte din blagosfera romaneasca, chiar daca sunt la inceput de drum.

   Toata viata mea am citit cu placere ce au scris altii, asa ca sunt nerabdatoare sa citesc randurile voastre .


2 comentarii:

  1. multa bafta , eu in bucatarie sunt bun la cartofi prajiti si spalat vase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum trec anii !
      Acum am vazut mesajul tau .
      Sper ca ai extins lista de preparate .
      Spor in ce faci !

      Ștergere