Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 decembrie 2014

Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi

















   Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi spun cei de la Retailerul electroIT DOMO si chiar au dreptate.
   Daca ne rezervam un timp de reflectie fiecare din noi realizam ca cei de langa noi ne incanta cu cadouri , chiar de nu e o zi speciala penru noi, adica o zi de nasteres au de nume.



















   Asa am primit eu zilele trecute de la sotul meu un frumos cadou si anume Espressor Tchibo Cafissimo Compact Red .
   Acest expresor vine ca o manusa in noua mea bucatarie, unde trona vechiul filtru de cafea  . Este  rosu ca si noua mea mobila de bucatarie . Are rezervor detasabil de apa de 1,2 l( 8 cesti) si foloseste sistem cu capsule.
   De acum in fiecare zi cand bem cafeaua impreuna ne simtim bine langa noul expresor si ne aducem aminte de vechiul filtru .
   Parca si cafeaua are un alt gust, gustul bucuriei de a bea cafeaua cu cei dragi.
   Cu ajutorul tehnologiei acum timpul petrecut pentru a face o cafea e mai scurt si astfel am mai mult timp de a savura cafeaua si asta se intampa acum in fiecare zi.
   Cu ajutorul tehnologiei, pe care Domo o ofera la preturile cele mai avantajoase, viata poate deveni mai placuta si mai usoara .
  Acum am dorinta de a cumpara si eu ceva util pentru sotul meu astfel incat in fiecare zi sa se bucure de el, sa ii usureze munca si sa isi aduca aminte de mine cand il foloseste.
   Inca nu sunt hotarata ce anume.Am mici ezitari.
   Ezit intre Aparat de ras Philips HQ6902/16, 3 Capete de barbierit, gri si Aparat de ras Braun 815/130















Voi ce ma sfatuiti? Ce sa aleg? Fhilips sau Braum?

Un comentariu: