Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 februarie 2015

El Divino preferatul meu













    Am primit acum cateva zile produsele de la EL- DIVINO .
    De atunci am testat pe rand Spray de corp parfumat body mist de 100 ml, Ines 015 de 20 ml si un set tester format din 10 sticlute de 2 ml cu o varietate imbietoare de arome .
   Cele 10 arome sunt:



025-SPRINT...lemnos, fructat

009-LOVE ALWAYS...floral, fructat

022-INTEGRALE...floral

005-HARMONIE...floral, flori de portocal, chiparoase

020-PATCHOULY VANILLE...oriental, vanilie

004-BOIS DE VANILLE-oriental,note de chihlimbar,magnolie

015-INES...lemnos, fructat

003-AQUARIS...floral – aquatic

011-PRISCA...floral, foarte feminin

01-ABSOLUTE...floral, modern, seducator


   In fiecare zi am testat cate doua esente.
   Am inceput cu PATCHOULY VANILLE si BOIS DE VANILLE , amandoua au trecut testul notelor de varf, de mijloc si de baza . Inclin spre PATCHOULY VANILLE .
   O alta zi o alta testare si am ales SPRINT si LOVE ALWAYS si acestea au trecut testul notelor de varf, mijloc si baza si am ramas cu gandul la LOVE ALWAYS .
   Dintre HARMONIE si AQUARIS prefer HARMONIE.
   Dintre INTEGRALE si INES alesul meu este INES .
   Dintre PRISCA si ABSOLUTE am ramas cu gandul la ABSOLUTE .











   Foarte greu sa pot lua o decizie in privinta atator arome, care mai de care .
   Daca e sa aleg doar un parfum preferatul meu ramane  PATCHOULY VANILLE care ma duce cu gandul la orient .

 Modul de prezentare a celor 10 sticlute este foarte ingenios si comod. Foarte usor poti vedea denumirea si numarul parfumului .
Am mai primit mostre de la alte firme, dar acele mostre erau intr-o punguta si foarte greu se manevrau.















   Spray de corp parfumat body mist este prietenos cu pielea, patrunde usor si parfumul persista in mod placut foarte multe ore. E un real rasfat folosirea lui .






















   Parfumul pentru poseta INES are un recipient util si comod si unde mai pui ca nuanta recipientului e  un pic mov-lila, cum imi place mie si este reincarcabil .
Aroma lemnos, fructat da foarte bine pe piele si se mentine mult timp.


















   M-am simtit rasfatata folosind produsele de la EL- DIVINO .
   Pe pagina lor gasiti mai multe date despre modul de  ambalare, de colaborare, de  livrare.
   Au oferte cat si promotii. 
   Preturile nu sunt piperate in raport cu calitatea .

   Foarte adevarata lozinca lor << Un lux accesibil>>



   Pentru cei ce iubesc concursurile tineti aproape deoarece pe aceasta pagina se organizeaa concursuri cu arome imbietoare .


107 comentarii:

  1. m ati convins sa incerc si eu produsele EL- DIVINO .

    RăspundețiȘtergere
  2. interesante aceste produse...nu stiam

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fiu sincera m-ati convins voi incerca produsele EL- DIVINO,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tentante , intr-adevar , bine ai zis , un lix accesibil , preturile sunt ok si am auzit ca si parfumurile sunt super . Multumim ptr articol .
    FB : Maria Petre

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesant articol.si produsele la fel.

    RăspundețiȘtergere
  6. este foarte interesant articolul dar si produsele sunt la fel

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata bine produsele. o sa le inerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  8. Am aflat ceva nou! as vrea sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.el-divino.ro/Concursuri-premii-parfumuri.php
      au un concurs aici cu premii parfumate

      Ștergere
  9. Interesant. Voi incerca si eu produsele.

    RăspundețiȘtergere
  10. ceva nou si foarte util pentru noi

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant, imi place, o sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am citit, m-am convins si cu siguranta o sa incerc si eu produsul !

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte interesante produsele , chiar mi-ar place sa incerc spray-ul de corp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.el-divino.ro/Concursuri-premii-parfumuri.php
      aici au ca premiu si un spray de corp

      Ștergere
  14. Foarte tare, chiar m-ai facut sa vreau sa il incerc. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau mai multe detalii despre produse.
    De unde pot fi aflate?

    RăspundețiȘtergere
  16. imi place, o sa incerc si eu cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-au atras curiozitatea si mi-ar placea sa testez aceste esente.

    RăspundețiȘtergere
  18. Produse de calitate,le recomand cu incredere tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu stiam de aceste produse, dar din postare par exceptionale.
    Cred ca miros divin.

    RăspundețiȘtergere
  20. imi place foarte mult felul in care ne prezentati aceste produse si cred ca ar trebui sa le incercam si noi

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu sunt in mod normal interesat de asa ceva dar prezentarea lor e destul de reusita!
    Banuiesc ca au si un miros placut! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miros divin si persista mult timp.
      au produse si pentru barbati

      PARFUMURI BARBATI

      301-CARACAS...lemnos – floral / mosc
      302-SCOTTISH 2...parfum UNISEX, vanilie, amber si mosc
      303-AQUAMEN...floral-citric, fresh
      304-AZUL...floral, ghimbir si flori de tutun
      305-ODYSMAN...citric-fructat, acquatic, puternic
      306-KRYPTON...lemnos, chihlimbar, vanilie
      307-GABY...oriental – lemnos
      308-HAVANA...oriental, rafinat, picant
      309-FOUGERE FRAICHE...citric-fructat, fresh
      310-EMPIRE...lemnos – floral / mosc
      311-CAIMAN ESSENTIEL...citric-fructat
      312-MARCO...fructat – lemnos
      313-NELSON...fresh,mandarina,guaiac,ambra gri
      314-SILEX...cedru, vetiver cu grapefruit
      315-GALOP SPORT...lemnos–condimentat
      316-SAVE...oriental
      317-STARMAN...citric-fructat, lavanda
      318-MEN-FLOWERS...fresh-acquatic, note puternice verzi
      319-TEDDY..lemn trandafir brazilian, cedru si tabac
      320-HAPPYNESS MEN...oriental, casual cat si elegant
      321-LEADER...aromatic / rustic
      322-ARRAKIS MEN...oriental -condimentat
      323-WESLEY...oriental - lemnos
      324-NOIR MUSQUE...parfum UNISEX, oriental, fresh-lemnos
      325-WONDER MAN...oriental, parfum casual de zi
      326-NUIT DE FEU...lemnos - floral / mosc
      327-ASTRONAUTE...oriental, note lemnoase, rafinat
      328-LUPIN...lemnos,masculin,zibeta ruseasca,bergamota,trandafir

      Ștergere
    2. Iubesc la nebunie pafumurile orientale!

      Ștergere
    3. M-ai facut curioasa :)

      Ștergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. interesante produsele pe care le prezentati

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte interesant , o sa incerc si eu .

    RăspundețiȘtergere
  25. interesante produse cred ca o sa le incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte bune aceste produse,merita sa le incercati cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
  27. foarte bune aceste produse trebuie sa le incercati cu cea mai mare incredere

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt de calitate si foarte bune, le recomand cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cunosteam produsele de la EL- DIVINO , dar nu le-am incercat. Citind acest articol am fost incantata sa descopar aceste produse si m-ati convins sa le incerc si sa vad ce mi se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  30. Citind articolul m-ai facut curios , o sa arat si prietenei mele si o sa incercam.

    RăspundețiȘtergere
  31. Da, produse interesante care merita testate.

    RăspundețiȘtergere
  32. par foarte interesante ar trebui testate

    RăspundețiȘtergere
  33. Nu stiam de existenta acestui parfum, si chiar am sa-l testez.

    RăspundețiȘtergere
  34. va recomand cu caldura, esentele de portocali si chiparos. Mie imi amintesc de tinerete si de parfumul Marocului..

    RăspundețiȘtergere
  35. foarte interesant recomand cu placere aceste produse si la prieteni mei

    RăspundețiȘtergere
  36. Produse de calitate pe care le voi recomanda cu caldura celor dragi.

    RăspundețiȘtergere
  37. foarte interesante produsele pe care le prezentati

    RăspundețiȘtergere
  38. Tentante!Musai sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
  39. cel m-ai bun parfum care merita incercat si cu siguranta voi incerca cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  40. Dupa ce am citit articolul, tot ce imi doresc este sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
  41. Foarte interesante aceste articole de pe blog

    RăspundețiȘtergere
  42. Foqret interesant este acest articol.

    RăspundețiȘtergere
  43. destul de interesant articolul tau. felicitari

    RăspundețiȘtergere
  44. este foarte interesant articolul dar si produsele la fel

    RăspundețiȘtergere
  45. cred ca sunt foarte bune produsele,o sa le incerc si eu .

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest articol m-a convins sa folosesc produsele prezentate cat mai curand.

    RăspundețiȘtergere
  47. Sper sa reusesc sa le incerc si eu ,m-ai convins cu acest articol.

    RăspundețiȘtergere
  48. Foarte interesant articolul.Poate le voi incerca si eu.

    RăspundețiȘtergere
  49. Foarte convingator articolul, cu siguranta voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte convingator articolul, cu siguranta voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca iti vor place asa cum imi plac si mie.
      au un concurs parfumat pana pe 24 februarie

      Ștergere
  51. foarte bune aceste produse le voi comanda si eu pt barbati bineinteles

    RăspundețiȘtergere
  52. Vin sarbatorile de primavara: EL DIVINO poate deveni cadoul potrivit! :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Foarte interesant! te cred ca sant bune, am vazut ca exista si pentru barbati, sigur sant lafel de bune, succes!

    RăspundețiȘtergere
  54. Prezentarea lor e destul de reusita!
    Banuiesc ca au si un miros placut! ;)

    RăspundețiȘtergere
  55. este un blog activ, atragator si cu multe informatii utile

    RăspundețiȘtergere
  56. sfaturi foarte utile si merita urmate

    RăspundețiȘtergere
  57. Interesant ca au si esente pentru barbati, intr-o gama atat de larga.

    RăspundețiȘtergere
  58. interesante aceste produse...nu stiam multumim

    RăspundețiȘtergere
  59. Abia astept si eu produsele pentru testare.

    RăspundețiȘtergere
  60. Sunt cu adevarat faimoase aceste produse Divino.

    RăspundețiȘtergere
  61. m-ati convins voi incerca produsele EL- DIVINO,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  62. voi incerca si eu aceste produse..multumesc

    RăspundețiȘtergere
  63. am vazt ceva ce mi-a facut cu ochiul , trebuie sa ma uit mai atent

    RăspundețiȘtergere
  64. Nu am utilizat produse EL- DIVINO, dar, par de buna calitate!

    RăspundețiȘtergere
  65. Nu am incercat produsele EL- DIVINO insa am auzit ca sunt super din toate punctele de vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Multumim pt recomandari, nu am incercat inca produsele dar sunt pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  67. nu am incercat inca produse, multumesc de recomandare

    RăspundețiȘtergere
  68. Am tot auzit in ultimul timp de produsele El Divino.Cred ca a venit timpul sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  69. Nu am incercat pana acuma dar cred ca e timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  70. inca nu am incercat aceste produse dar am auzit despre ele...cred ca o sa ma inscriu si eu la concursurile lor

    RăspundețiȘtergere
  71. sa nu eziti, sun foarte bune produsele lor si au si concursuri atractive

    RăspundețiȘtergere
  72. As vrea sa le incerc si eu .Tot aud de ele in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  73. Un cadou foarte frumos acum de 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
  74. Produsele El Divino sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  75. Interesant este cum ati comandat aceste parfumuri, am intrat pe site si nu am gasit nici o sectiune -magazin online, comanda..arata doar magazinele din tara unde se gasesc produsele, la contact sunt numerele de tel unde poti suna daca vrei sa colaborezi cu ei pt distributie...imi puteti da un link?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara,
      Eu nu am comandat acele parfumuri.Am primit spre testare mostre, exact cum sunt descrise in articol.Acesta e link-ul pentru Producator de Parfumuri El-Divino http://www.el-divino.ro/ .
      Din ce am citit eu pe pagina lor au magazine in Bucuresti .Daca doriti mai multe relatii scrieti la o adresa de email de acolo sau chiar puteti intreba pe pagina lor facebook https://www.facebook.com/parfum.eldivino?fref=ts .

      Ștergere
  76. Am cumpărat și eu câte 10 ml din câteva parfumuri de la ei pentru test. Scumpe pentru ce oferă. Sintetice în cel mai inalt grad. Maximum 1 oră de intensitate mare. Liniare, nu se transformă, revelându-și notele pe care ar trebui să le aibă. Palide copii ale originalelor pe care încearcă să le imite. Vreți clone bune: Milton Lloyd, firmă englezească. ~20 lei/50 ml.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost multumita de arome si de cat tin ca si intensitate si cum se transforma .Dar de camd am primit eu mostrele si pana acum au trecut ani . Mai am cateva esente de la ei sunt multumita.

      Ștergere
  77. PACHETELUL MEU CE MI L ATI OFERIT ...ESTE WOW... 10 +

    NU S A GASIT NICI UN MINUS LA NIMIC........ ( am incercat sa gasesc un motiv si nu am putut nu ai cum sa i dai vreun repros )

    DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE PRET RAPORT CALITATE ... 10 + FELICITARI !

    SI AM TOATE GEAMURILE DESCHISE IN CASA .SI TRANSPIR..SI TOT SE MENTINE ATMOSFERA CU 2 PUFURI ...SI IN CAMERE IN CASA SI PE MINE SI IN SIFONIER SI IN MASINA ! !!


    FELICITARI !

    RECOMAND CU DRAG !!! CUMPARATI CU INCREDERE !!!!!!!!!


    EU VB DIN EXPERIENTA CU ALTE 3 MAGAZINE FOLOSITE PANA ACUM

    DAR CAND AM VAZUT ACEST PACHET DE MI L AM CUMPARAT FARA NICI UN MOTIV AM ZIS GATA AICI VIN MI SCHIMB PRODUSUL DEOARECE CAUT CALITATE PRET DURABILITATE REZISTENTA SI SA NU AFECTEZE DETERIOREZE SAU SA PATEZE HAINA PLASTICU MASINA UNDE DAU CU PUF PARFUM

    CHIAR AM RAMAS IMPRESIONAT DE ACEST MAGAZIN PRODUSE SI NU MAI ZIC OAMENI PROFESIONISTI ATENTI CU CLIENTII GUSTUL SI TOATE CELE


    FELICITARI INCA ODATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    RECOMAND CU DRAG ! CUMPARATI CU INCREDERE !!!!!!!! NOTA MEA 10 +++++



    parfum vrac esenta odorizante pentru masina , haine , sifonier, in casa atmosfera , pe piele , profesionale de lux calitate

    https://www.el-divino.ro/

    RăspundețiȘtergere