Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 martie 2015

Frigarui de pui


















Ingrediente :

•1 buc. piept de pui
•1 buc. ceapa
•4 buc. rosie
•1 buc. dovlecel
•1 buc. gogosar


Mod de preparare :

 
* se face un amestec din piper, sare, ulei(2 linguri) si vegeta facuta in casa.

* in acest amestec se pun bucatile de piept de pui taiate cubulete si se tin la macerat atat cat dureaza pregatirea legumelor .
* legumele se taie in bucati patrate . 
* se foloseste un bat pentru frigarui pe care se pune o bucata de ceapa, carne , gogosar, carne, dovlecel, carne, rosie, carne si tot asa pana se tremina o frigaruie .
*  se repeta operatia pana se realizeza toate frigaruiile . se pun pe gratarul incins si se prajesc pe toate partile .





pofta buna !






18 comentarii:

  1. Arata foarte bine, sigur sunt tare gustoase!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce bine arata, imi ploua in gura deja :)

    RăspundețiȘtergere
  3. arata grozav si cred ca au fost delicioase!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. yamiii... ce bine arata, mi-ai facut pofta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm ce bine arataaa,cred ca voi face si eu duminica

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercat si eu reteta ta si au fost apreciate frigaruile de invitatii mei

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ai dat o idee geniala pentru duminica! Imi lasa gura apa de pe acum!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arată fantastic!Sunteti o bucătăreasă extraordinara!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arată fantastic!Sunteti o bucătăreasă extraordinara!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi plac astfel de frigarui! Delicioase si cu pulpa sau spata de porc...

    RăspundețiȘtergere