Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Compozit textil termoizolant


















   Mereu am admirat mintile inventive.Voi nu?

   Poporul roman este foarte inventiv drept marturie sta numeroasele premii obtinute la diverse concursuri .

   Acum va voi vorbi de Compania 3M care isi doreste sa premieze mintile cele mai inventive sub conceptul „PR3MIAZĂ INOVAȚIA”,
   Compania 3M ofera un premiu de 2000 de euro celei mai bune inventii romanesti.

    Am parcurs lista celor ca s-au inscris la acest concurs si am ales sa sustin invenția ”Compozit textil termoizolant confecționat pentru mulcirea solului în agricultură”

    Aceasta inventie a obținut Medalia de Argint și premiul special HONK KONG Science Park în cadrul  Salonului Internațional de Invenții de la GENEVA din 2014 .
   Invenţia se referă la compozitul textil termoizolant confecţionat, permeabil la aer și apă, destinat mulcirii solului cultivat îin câmp, în sere și solarii, pe durata a 18-24 luni și a 3-6 cicluri succesive de cultură, în vederea protejării solului față de acţiunea factorilor atmosferici (insolație excesivă, rafale de vânt, averse de ploaie, radiaţii UV) și biologici (buruieni), cu potențial distructiv sau generator de măsuri coercitive pentru remedierea calității acestuia (arare, prăsire, amelioratori de sol chimici/organici, ierbicidare, etc), pentru diminuarea costurilor de producţie.
Daca doriti sa cititi mai multe despre aceasta inovatie si sa o vatati va rog sa intrati  aici .


Va rog sa sustineti si voi aceasta inovatie daca va place.
Daca aveti o alta optiune  nu va sfiiti si votati ce va place.
Sa catige cel mai bun!


20 de comentarii:

  1. O inventie foarte buna. Felicitari pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar o inventie care merita votata!

    RăspundețiȘtergere
  3. votez Compozit textil termoizolant

    RăspundețiȘtergere
  4. votez si eu Compozit textil termoizolant

    RăspundețiȘtergere
  5. votez si eu Compozit textil termoizolant.

    RăspundețiȘtergere
  6. merg si eu pe mana ta, votez compozit textil termoizolant

    RăspundețiȘtergere
  7. votez si eu inovatia alesa de tine

    RăspundețiȘtergere