Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 ianuarie 2015

Foodpanda e tot ce imi doresc



 




   Cum mai mereu stau prost cu timpul am ineput sa imi comand mancare  .
   La inceput apelam telefonic la omul cu pizza .
   Dar parca voiam sa mai schimb meniul asa ca am inceput sa caut pe net sa vad ce posibilitati am la mine in oras .
    Am dat de Foodpanda si am ramas placut impresionata de varietatea meniurilor .
   Acum pot sa imi comand in fiecare zi de la un alt restaurant, deoarece cei de la  Foodpanda au o varietate de restaurante si numeroase promotii tocmai bune pentru mine.
   Daca si voi sunteti adeptii mancarii la domiciliu sau la birou puteti apela cu incredere la ei .
   Alegeti ce meniu doriti si comandati si nu veti regreta.
   Singurul incovenient este ca nu are inca in toate orasele.
   Favorizati sunt cei din Bucuresti, Iasi, Sibiu, Arad, Brasov, Buzau, Cluj-Napoca, Constanta, Galati, Oradea, Ploiesti, Timisoara.
   Din bucatarii populare au mancare chinezeasca, romaneasca, asiatica, vegetariana.

   Pentru cei ce prefera dulciuri pot gasi prajitura preferata si vor fi serviti cu ea la domiciliu .
   Au ca parteneri urmatoarele restaurante:









   Presto Pizza
   Wu Xing
   Speed Pizza
   Pizzeria Bada Bing
   La Porcu' Rasfatat
   B-Back Lebanese Food
   Pizza Miraj Crangasi
   Hanul Dacilor
   Casa Mihalache
   Epic Food
   Speed Pizza






 Pentru cei ce vor sa descarce aplicatia va fi foarte usor sa comande


A Comanda mancare online este acum mai usor si distractiv ca niciodata cu foodpanda.ro




2 comentarii: