Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 noiembrie 2014

Trupa Byron in super concert



  

    Lume, lume ceva inedit : Trupa Byron va canta la Teatrul National Cluj alaturi de Fanfara Militara Bistrita pe 2 decembrie .

    Trupa Byron dupa o activitate de 8 ani vrea sa serbeze printr-un concert deosebit.

    Acest concert va fi sustinut marti, 2 decembrie la Teatrul National din Cluj . Concertul are un nume si sa speram ca va deveni renume „ Electric Marching Band” . 
   Trupa Byron vor avea alaturi Fanfara Militara a garnizoanei Bistrita si corul de elevi Excelsior.

   Cei de la Byron vor interpreta versiuni reorchestrate pentru trupa, fanfara si cor ale pieselor lor, si vor avea ca invitati speciali doi muzicieni exceptionali cu care au mai colaborat si in trecut : este vorba despre solista Luiza Zan si violonistul Alexander Balanescu.

   Dan Byron ne dezvaluie cum a aparut minunatul proiect .

„Multumita actualelor canale de social media m- am reintalnit cu un fost coleg de liceu. El momentan este dirijor al fanfarei din Bistrita si, din vorba in vorba, am ajuns sa punemla cale un proiect. Bineinteles ca la inceput ne propuneam mult mai putine lucruri, insa cu timpul proiectul a tot crescut devenind mult mai complex atat ca intentii cat si ca finalitate”.

Daca v-am facut curiosi si dornici sa veniti cu mine la concert aflati ca:

Biletele la concert s-au pus in vanzare prin www.biletmaster.ro si www.iabilet.ro, acestea fiind disponibile si in reteaua magazinelor UMAN, Senia si agentiile Perfect Tour.

Eu am deja biletul in buzunar.

Voi?

Un comentariu: