Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 noiembrie 2014

Nokia Lumia 930



   De ceva vreme am un aparat foto.
   La inceput ma uitam la el ca la masini straine, nu ii dadeam de cap. Aveam emotie cand il luam in mana si voiam sa fac poze. Incet , incet am inceput sa ma familiarizez cu el.
   Acum reusesc uneori sa fac poze satisfacator de bune, alteori misc imaginea. Am o mare ciuda , ca nu reusesc sa fac imagini nemiscate, mai ales ca am un blog de bucatareala si e vital ca mancarea din farfurie sa iasa bine in poza.
   Mare mi-a fost bucuria cand am vazut ca se organizeaza o tabara  foto dedicată bloggerilor.
Cu putin noroc voi avea ocazia sa merg in această tabără  „Powered By Lumia 930”, care are  hashtagul oficial  #TFB9Lumia930.
   Un loc în tabăra foto include transportul, cazarea şi masa . Tabara va fi in pitoreasca zona a Cetatii Bistritei .
   Aparatul meu nu e asa performant, dar dupa ce voi reveni din tabara avand in vedre ca voi capata multe cunostinte utile in modul de a face fotografii, as vrea sa imi cumpar Nokia Lumia930 .
  De pe pagina  http://www.nokia.com/ro-ro/ am aflat ca Nokia Lumia 930 îţi oferă cea mai nouă experienţă Windows Phone, astfel încât lucrurile care contează cel mai mult să îţi fie întotdeauna accesibile de pe smartphone, Xbox sau PC. Pictogramele live exclusive te vor ţine la curent cu tot ce se întâmplă în lumea ta, în timp ce noile caracteristici, precum imaginile de fundal personalizabile îţi vor permite să obţii un sistem de operare Windows Phone 8.1 mai personal ca niciodată .



Nokia Lumia 930 vinnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Un comentariu: