Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Pe ape










   Am renovat casa si imi doresc ca in hol sa imi pun un stiker.

   Acum ceva vreme am fost in vizita la prietena mea Adina si la ea am vazut ce bine da pe perete .

   Asa ca imediat ce am terminat de renovat casa am si vrut sa imi aleg si eu un stiker care sa dea bine in holul meu .

   Deja stiam cate ceva despre metoda de utilizare, deoarece am citit acum ceva vreme despre stikere decorative si anume ca sunt realizate dintr-un material autocolant, decupat astfel incat sa infatiseze imagini decorative realizate intr-o multitudine de forme si dimensiuni. Stickerele Lipicios.ro, ca despre ele vorbim aici, prezinta o serie de avantaje ce le recomanda in competitia cu celelalte decoratiuni. Asigurand confortul interior oferit de atmosfera unui decor potrivit personalitatii, stickerele decorative reinventeaza spatiul interior, imprimand acestuia dinamismul stilului nostru.
   Flexibilitatea stickerelor este justificata si de multitudinea de suprafete pe care pot fi aplicate (perete, sticla, lemn, oglinda, geam, etc.) participand astfel la realizarea unor camere tematice, pentru copii, la redecorarea camerelor pentru adolescenti, spatiilor comerciale, centrelor spa, saloanelor de infrumusetare, birourilor sau altor spatii ce se doresc a fi individualizate in conformitate cu noile tendinte de arhitectura si design.

In oferta Lipicios.ro am gasit sticker perete cum imi place mie. Eu ador peisajele si vreau sa le am cat mai aproape.

Din multitudinea de stickere pentru pereti  am ales de la categoria peisaje doua stikere .


Am tot stat si am analizat ce sa aleg dintre  << Pe ape>>  si  << Frunze in vant>> .



Daca aleg  << Pe ape>>  cand il voi privi voi fi cu gandul imediat la mare , soare, relaxare. Ce isi poate dori inima mea mai mult?


http://www.lipicios.ro/cumpara/pe-ape-7375185

                                                                                                                                                                                                                      Daca aleg  << Frunze in vant>>  imediat gandul meu se duce la fosnetul frunzelor care sunt calcate de
pasii mei, cand merg in padure toamna.

http://www.lipicios.ro/cumpara/frunze-in-vant-7374405



   A castigat << Pe ape>> deoarece marea e la mare departare de mine, pe cand o mica padurice cu frunzele ei fosnitoare toamna e mai aproape de mine .



A fost greu sa ma hotarasc ce sa aleg deoarece oferta este foarte variata si unde mai pui ca poti sa alegi si ce nuante sa fie stikerul tau folosind simulatorul de nuante .


Daca va plac promotii sa stiti ca aveti de unde alege.

3 comentarii: