Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 octombrie 2014

Tableta mea





   Zilele ce urmeaza doresc sa imi achizitionez o tableta deoarece imi este foarte necesara.
   Am primit sfatul de la prieteni mei sa ma uit la produsele de la ORINGO deoarece aici gasesc produse de la mai multi producatori renumiti si anume : Samsung, Asus, Acer, Apple, Lenovo, Prestigio, Evolio, E-Boda, Serioux .Lista poate continua cu alti producatori.
   Diagonalele tabletelor variaza, deci avem de unde alege si anume :
·         <20,1 cm;
·         20,2 - 25 cm
·         > 25 cm
























   Eu ma voi orienta spre diagonala de mijloc, adica 20,2 - 25 cm
   Este bine ca memoria interna variaza in functie de tableta si anume  avem :
128 GB SSD
4 GB
8 GB
16 GB
32 GB
64 GB
128 GB
   Pentru retea foloseste 3G sau chiar 4G avand posibilitatea ca sa accesam emailul si de pe munte si de la mare si din autobus.
   Eu imi iau aceasta tableta pentru a avea in autobus legatura cu prietenii si a putea citi posta electronica, deoarece in fiecare zi pierd timp pretios cu deplasarea dus intors de la munca . Plus ca atunci cand voi merge in drumetii pe munte pot trimite chiar din mijlocul naturii imagini fantastice in timp real la prieteni .
   Nu stiu pe care sa – o aleg din aceste doua tablete : tableta-prestigio-multipad-color sau tableta-samsung-sm-t335-galaxy-tab-4 .
   Cele doaua tablete au o garantie de 24 de luni, iar pretul este rezonabil . Este un pic mai scumpa tableta-samsung, dar isi merita toti banii .
   Aceste tablete in afara de garantia produsului  au garantia princiara si garantia de satisfacere .
Tableta Prestigio are culoarea verde, iar tableta Samsung are culoarea neagra .
 La ORINGO se pot gasi :
·  Computere
Dragi prieteni va invit si pe voi sa trageti o privire in acest paradis.
Celor care le plac promotiile sa stiti ca le gasiti si aici .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu