Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 octombrie 2014

Accident bizar






   Am si eu ca toata lumea un laptop, pe care il iau cu mine cand plec in calatoriile mele saptamanale.
   Imi place sa am prietenii la un clik distanta, sa pot vedea pozele imediat ce le fac cu aparatul foto, sa citesc noutatile.
  Zilele trecute am avut ghinion .
  Cand am dorit sa deschid laptopul acesta a ramas mut la aceasta dorinta a mea.



   La inceput am crezut ca e vorba de incarcatorul laptopului  si am inceput sa  sucesc firul lui in fel si chip, dar laptopul nu s-a deschis.
   Suparata nevoie mare am pus laptopul in geanta lui si am decis sa il duc la doctorul de laptop cand ajung acasa din calatorie .
   Acesta din prima incercare a spus ca e vorba de display-ul laptopului .
   Am incercat sa imi aduc aminte ce am facut in ultima perioada, ca sa vad ce a provocat acest mic accident laptopului meu .
   Am revazut cum acel pisic cu ochii migdalati care ma privea cu insistenta a sarit la mine in brate la prima mea chemare.
   Telefonul a sunat .
   In timp ce il tot mangaiam a sarit din bratele mele la sunetul telefonului direct pe display .
   Atunci nu am luat in seama acel salt al pisicului, deoarece am fost sunata la telefon de prietena mea cea mai buna si m-am luat cu vorba  cu ea si dupa  ce am terminat de vorba am inchis laptopul .
   Norocul meu a fost ca doctorul ales de mine a rezolvat imediat problema si nici nu am dat multi bani .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu