Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 octombrie 2014

Echipamentul meu de schi




   Iarna asta am hotarat cativa colegi de liceu sa petrecem o saptamana la munte la schi.
   Mare imi era bucuria ca voi petrece cateva zile in compania fostilor colegi intru-un peisaj de basm .
   Dupa ce mi-a trecut euforia am realizat ca nu detin echipamentul adecvat acestui eveniment, avand in vedere ca eu majoritatea concediilor le petrec vara lamare la soare si  plaja.
   Noroc ca mai exista si prieteni saritori.
   Astfel am aflat ca pot sa imi cumpar cat ai zice peste echipamentul dorit fara mult efort si in timp cat mai scurt.
   Am inceput sa caut pe net echipamente ski si am gasit tot ce imi doream.
   Cum romanului ii plac promotiile, primul lucru acolo am cercetat si am gasit ca au produse promotionale  Asa ca am inceput sa imi completez lista de cumparaturi cu clapari schi, pantaloni schi, ochelari ski, acestea  toate de la promote .
   Restul echipamentului de ski  l-am ales din multitudine  de produse foare greu deoarece au o multitudine de branduri, si o multitudine de culori .
   Magazinul are are de toate si anume:
·  Schi
·  Snowboard
·  Accesorii
·  Patine
·  Copii
   Asa ca va sfatuiesc daca aveti nevoie de echipamente si imbracaminte pentru activitati sportive sa rasfoiti paginile magazinului. Cu siguranta veti gasi ce doriti doarece are pentru toate gusturile si toate buzunarele.
   Pot sa va spun ca dup ace am cumparat tot ce aveam nevoie am ramas si cu bani pentru un mic cadou pentru sotul meu.
   Va fi foarte incantat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu