Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 octombrie 2014

Cine rezista la oferta 1+1?



   Nu stiu voi cum sunteti, dar eu cand vad oferte 1+1 devin imediat interesata.
   Asa s-a intamplat cand am vazut ce a scis o prietena pe blogul ei .
   Imediat am intrat sa vad ofeta de pantofi dama de la magazinul Lady Shoes .
   Lady Shoes este un magazin dedicat exclusiv pantofilor pentru domnisoare/doamne .
    Astfel am vazut ca au :
- balerini
- pantofi office
- platforma
- pantofi cu toc
- pantofi sport casual
- ghetesi botine
- cizme
- sandale
- accesorii
- genti
       Am observant ca au si un tabel de marimi, astfei incat sa stiu ce marime sa command.
       Am vazut ca au incaltaminte pentru toate sezoanele, fiecare putand alege ce isi doreste, dupa preferinte si necesitati .
       Variaza culorile, materialele din care sunt confectionati pantofii asa ca am inceput sa imi aleg un mic cadou de ziua mea .




    Pentru inceput am ales o pereche de pantofi platforma care sunt foarte usori si comozi - perfecti pentru o zi la birou si plimbari.
    Acesti  pantofi cu platforma confectionati din piele ecologica intoarsa, accesorizati cu o fundita imi plac foarte mult .


    Avand in vedere ca am  de mers mult pe jos  am ales si o pereche  de pantofi casual.
    Pantofi Casual Robin Blue – Design sunt  moderni si atractivi,  trend  nou in materie de pantofi casual. Confectionati din piele ecologica  si cu interior captusit cu material moale pentru un confort sporit. Are  sistemul de prindere - siret central . Au culoarea albastru, o culoare care imi imi place  si poate fi usor asortata .
       Am ales doua perechi si voi plati doar una, deci sunt super incantata .
       Va invit si pe voi sa vedeti ce produse au, poate va tenteaza ceva, plus ca au accesorii si genti.
       Celor care le plac concursurile vor fi in lumea lor, deoarece au un super concurs.
       Eu nu am rezistat ofertei variate, voi rezistati?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu