Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 octombrie 2014

Samus, aragazul meu cel nou

Am  zis ca imi schimb vechiul aragaz cu unul nou.   
Cum stiam ca la Elanko  sunt promotii am inceput sa rasfoesc paginile si am dat de Aragaz Samus SM 403 ALPIS       

http://www.elanko.ro/electrocasnice/aragaze-ro/pe-gaz-ro-2/aragaz-samus-sm-403-apls.html  

   Aragazul Samus SM 403 APLS are urmatoarele caracteristici  :

 dimensiune 50x55 cm, 4 arzatoare + cuptor pe gaz, siguranta plita + cuptor, aprindere electrica la plita, lumina cuptor, geam dublu la cuptor, tava cuptor, gratar, capac metal, montat pe gaz natural, diuze butelie, alb.

   Am gandit ca este tocmai ce imi trebuie mie, eram hotarata sa il comand, dar sotul care a vazut ce alegere am facut  imi sugereaza sa studiez si produsele incorporabile deoarece au plite pe gaz si cuptore electrice.
   Am studiat amandoi ofertele si am ales plita incorporabila Samus PS641GSG si cuptorul electric Samus SC613GTG
    Plita incorporabila Samus PS641GSG, plita cu suprafata de sticla, 4 arzatoare pe gaz, panou de control lateral, sisteme de siguranta la arzatoare, aprindere electrica, greutate bruta 11,6 kg.


 http://www.elanko.ro/electrocasnice/aparate-incorporabile/plite-incorporabile-ro/plita-incorporabila-samus-ps641gsg.html 



   Cuptor incorporabil Samus SC613GTG, capacitate 60 litri, clasa energie A, 5 functii, termostat, timer mecanic, grill electric, geam dublu, temperatura: 50-250˚ C, iluminare cuptor, tava, gratar, panou sticla neagra.



http://www.elanko.ro/electrocasnice/aparate-incorporabile/cuptoare-incorporabile-ro/cuptor-incorporabil-ssmus-sc613gtg.html


   Acum trebuie sa imi aleg si mobila de bucatarie deoarece cea veche nu mai este adecvata noilor jucarioare pe care le voi comanda .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu