Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 februarie 2017

Un sampon care isi face bine treaba








    Am ales sa am un par sanatos si de aceea am acceptat provocarea parului sanatos de la REKZE .
    Am primit spre testare trei mostre de sampon si trei mostre de balsam .
   Citisem ca samponul si balsamul sunt foarte bune si speram sa ma ajute si pe mine deoarece am probleme cu parul, imi tot cade .
   Am asteptat cu emotie sosirea mostrelor si cand au sosit am inceput testarea acestor produse .
  Ca sa le folosesc cum trebuie am citit despre :
63 Sampon Stopeaza Caderea Parului & Sustine Cresterea Parului si 43 Balsam Stopeaza Caderea Parului & Sustine Cresterea Parului
 si am aflat lucruri foarte importante .
  Samponul are in componenta lui peste 63 de ingrediente care ajuta la :
 • Stopează caderea părului și stimulează creșterea
• Reduce căderea părului datorată deteriorării
• Ajută la obținerea unui păr cu un aspect mai des, la creșterea rezistenței părului în urma deteriorării cuticulelor
• Ajută la îndepărtarea sebumului in exces care obstrucționează foliculii părului, acizilor grași și reziduurilor din atmosferă de pe scalp, piele și păr
• Împrospătează scalpul și amplifică textura părului.

Balsamul are in componenta lui peste 43 de ingrediente care ajuta la :
•Nu îngreunează părul conferă rezistență părului și controlează nivelul de hidratare pentru a obține un păr cu un aspect sănatos
•Îndepărtează reziduurile și DHT-ul de pe scalp și păr
•Reduce căderea părului datorată deteriorării
•Ajută la obținerea unui păr cu un aspect mai des și mai plin
•Împrospătează scalpul și amplifică textura părului.




   Din instructiuni am citit ca samponul si balsamul trebuie folosit de cel putin 4 ori pe saptamana ca sa se vada efectul .
   Eu am folosit o mostra de sampon si balsam pe saptamana si am fost foarte multumita  . 
   Chiar de la prima folosire nu am mai pierdut multe fire de par si parul s-a asezat foarte frumos dupa pieptanare . Cand foloseam alte sampoane ma chinuiam sa imi aranjez parul dupa ce ma spalm, deoarece parul se electriza folosind peria . 
   Toate bune la acest sampon si acest balsam, doar pretul il face neaccesibil mie in acest moment .
   Daca stai si socotesti cate incercari cu alte sampoane care nu sunt bune si iti si mai strica parul ai tot facut, atunci acest sampon si balsam isi merita pretul .
Recomand 63sampon si 43 balsam .
   Multumesc echipei REKZE Laboratories pentru sampon si balsam !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu