Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 februarie 2017

Reclama blogului meu





  Este bine stiut ca reclama este sufletul comertului . De aceea imi doresc sa am numar destul de mare de pixuri personalizate ca sa imi pot face si eu o mica reclama la blogul meu ( blogul meu nu vinde produse, dar ofera retete culinare care vreau sa fie utile la cat mai multe cunostinte, prieteni ) .

   Blogul meu e la inceput de drumsi ca orice lucru la inceput nu este cunoscut de foarte multa lume, ma refer de lumea reala de langa mine .  As dori sa ofer la cunoscuti, la prieteni, la colegi cate un pix pe care sa fie scris linkul blogului meu astfel cand vor folosi pixul vor da cu privirea de denumirea blogului meu si eventual din curiozitate vor accesa si blogul . Plus ca pixul va fi folosit si de alte persoane care au nevoie de el sa scrie ceva si astfel pot citi reclama blogului meu .

   Voi ce parere aveti este buna aceasta idee cu pixul personalizat ? 


   Pentru cei care au nevoie de agende personalizate pot trage o privire pe pagina celor de la URBAN Print si vor ramane incantati de cate modele si posibilitati de alegere gasesc aici, plus preturile sunt pentru toate buzunarele .


   Tot aici pe URBAN Print puteti gasi diverse obiecte personalizate care pot foarte bine sa fie oferite cadouri cu divere ocazii celor apropiati . Mai ales ca se apropie sarbatoarea iubirii foarte bine putem personaliza cadoul  ales si astfel vom incanta pe cel ce va primi respectivul cadou .
URBAN Print este importator direct pentru promotionale din gama Cool, Stanley&Stella, Roly, M.O. garantand cele mai bune preturi, fara adaosuri suplimentare.
   La URBAN Print personalizarea promotionalelor se realizeaza in-house pentru a oferi cea mai buna calitate a printarii si a controlului calitatii.




   Cei de la URBAN Print ofera o gama larga de produse: de la pixuri si agende personalizate, insigne si pinuri pana la tricouri personalizate. Termenul mediu pentru import, in cazul promotionalelor care nu exista pe stoc, este de aproximativ 3 zile lucratoare. 
  Din Catalogul online de obiecte personalizate puteti alege ce credeti ca isi doreste cel ce va primi cadoul . Asa ca nu mai stati pe ganduri, incepeti sa alegeti ce va place .



 





3 comentarii:

  1. Eu v-as sfatui sa investiti intr-un aparat foto...sunt fooarte neclare fotografiile publicate! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. era interesant daca iti scriai si numele, stiam cu cine comunic. sfatul e bun, daca te referi la pozele facute de mine, pozele de la retetele culinare .

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere