Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 martie 2016

Remediu cu hrean, lamaie si miere




Ingrediente :

3        lamai
3        linguri de miere
125 g hrean


Mod de preparare :

Se curata hreanul si se spala .
Se pune hreanul intr- un blender si se amesteca bine .
Se storc cele 3 lamaii si lichidul rezultat se pune in blender peste hrean .
Se mai amesteca 2- 3 minute .
Se adauga si cele 3 linguri de miere in blender si se amesteca pana se obtine un sirop omogen .
Siropul rezultat se pune intr-un borcan de sticla, se  inchide cu capac si se pune in frigider .

Mod de consum :

Se ia din acest sirop 1 lingura de doua ori pe zi inainte de masa .
Se consuma remediul timp de 3 saptamanisi pe urma se face pauza o saptamana .

Eu nu am blender si am recurs la a rade hreanul, a stoarece lamaia si a amesteca cu miere   .




























Hreanul are capacitatea de a curata de toxine organismul si contine vitamina C, B1,B6, B2, potasiu, calciu, fier, magneziu,si fosfor.

Acest remediu este util pentru a imbunatati memoria, auzul, vederea si functionarea creierului .



2 comentarii:

  1. Funcționează reteta asta? Toata lumea o lauda dar nu am gasit pe nimeni care sa se laude ca in cazul sau a funcționat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am zis ca rau nu imi face daca cansum acest preparat deoarece hreanul, mierea si lamaia sunt bune pentru organism.Eu stau bine cu memoria, auzul si vazul, dar stiu ca hreanul e bun si pentru reumatism . In general un remediu trebuie luat de mai multe ori ca sa ii vezi efectul .

      Ștergere