Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 martie 2015

Vreau si eu in Thailanda !



  

     De ceva vreme imi doresc sa vizitez zone exotice. Una din aceste zone este si Thailanda.

   Nu voi avea posibilitatea ca eu personal sa ajung acolo, dar imi place ideea celor de la Tuk tuk in primul rand de a organiza un concurs si dorinta lui Cristian de a purta tricouri cu mesaje scrise de noi.

    Astfel trei persoane vor fi fericite de doua ori plus ca se va alege un castigator .

    Daca si voua va place sa calatoriti acum aveti ocazia sa participati la concursul organizat de Mall-ul Băneasa Shopping City in colaborare cu tuk tuk.

   Ideea e simplă: dacă mergi în Băneasa Shopping City din Bucureşti şi-ţi faci o poză cu tuk tuk-ul de-acolo, poţi merge în Thailanda. După ce-ţi faci poza, trebuie s-o urci pe Facebook, Instagram sau Pinterest, cu hashtagurile #baneasashoppingcity, #ishopitravel şi #1selfie2thailand, să dai tag contului Băneasa Shopping City şi automat eşti înscris în concurs şi poţi merge alături de Chinezu şi întreaga gaşcă veselă în Thailanda.

Acum sa revenim la oile noastre.

 

   Ce vreau eu sa fie scris pe un tricou norocos ?

<< Iubesc Romania, dar imi place sa vizitez Thailanda! >>

   Iar ca poze voiam un colaj cu un logan, un caine ciobanesc mioritic, si presarate pe ici pe colo cateva produse traditionale .

 Dar incercarile mele nu au dat roade asa ca am ales doar cainele, sa mearga si el pe meleaguri indepartate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu