Totalul afișărilor de pagină

joi, 29 ianuarie 2015

Mestereli cu martisoare









    De cand ma stiu imi place sa confectionez diverse chestii din diverse materiale, iar martisoarele au fost preferatele mele.
   Poate ca simbolizarea primaverii sau poate ca imi place sa vad admiratia in ochii celor care le poarta  si este un stimulent pentru mine ca sa confectionez un martisor pentru fiecare persoana draga.
   Acum multi ani imi era greu sa confectionez snurul martisorului, dar acum am gasit pe Gemsale.ro la categoria accesorii si martisoare diverse tipuri de snururi . Acum in functie de martisorul confectionat  aleg de acolo un snur mai mare sau mai mic.












 









   Am vazut ca au diverse pungute cat si cartoane pe care sa prind martisorul. Acest lucru imi usureaza munca, deoarece cand nu gaseam le confectionam eu si mergea mai greu.
   Am ales foarte multe margele si accesorii doarece au pret convenabil si daca nu le folosesc la confectionat martisoare le voi folosi la confectionat bijuterii.
   Si daca tot sunt la capitolul accesorii bijuterii am ales tot ce mi-a facut cu ochiul, sa fiu sigura ca am acasa tot ce imi tebuie si cand am inspiratie ma apuc de confectionat mestereli, ca asa le zic eu la toate lucrusoarele ce ies din mainile mele.
   Astfel am ales ace cu cap bucla, ace cu cap, ace colorate .
   Am luat cateva tipuri de inchizatori iar preferata mea este cea magnetica.
   La capitolul tortite am ales doua tipuri, sa am cand vreu sa imi fac o pereche de cercei.
   La capitolul margele am facut exces in a alege modele si culori.
   Am luat si cateva baze pentru pandativ deoarece deja am un model care vreau sa il fac imediat ce ajung acasa.
   In cele din urma am zabovit mai mult in alegerea accesoriile pentru martisoare deoarece anul acesta vreau realizez multe modele diferite.
   Am deja cateva modele de martisoare creionate si altele imi vor veni in minte cand ma apuc efectiv de mesterit.
Voi face cateva buchetele de flori, cateva animalute,cateva figurine. 
   In general stiu ce prefera fiecare din persoanele mele dragi si astfel voi face martisorul dorit pentru fiecare.
 Voua va lace sa mesteriti?
   Daca va place sa confectionati diverse margele sau alte bijuterii, chiar si martisoare puteti sa trageti cu ochiul sa vedeti cate minunatii sant aici.
   Va incant cu cateva modele de margele .













    Daca va plac pietrele semipretioase, aveti cateva modele de unde puteti alege .
   Aici puteti gasi tot ce va pofteste inima in materie de margelit . Gasiti guta, elastic, snururi. De asemeni gasiti unelte bijuterii, suport bijuterii, sarma bijuterii .
   Daca sunteti in pana de inspiratii gasiti si multe carti in domeniul confectionarii de bijuterii si nu numai . Puteti invata din aceste carti tehnici noi de lucru.
   De asemenea au si ambalaje pentu bijuterii .
   Eu am luat si cateva ambalaje ca sunt tare dragute.
   Pentru cei ce iubesc perlele aici puteti puteti gasi cateva modele frumoase. Au si diverse marimi si diverse culori .
   Vad ca au si bijuterii gata facute, asta daca nu va place sa margeliti . Au si pentru ocazii speciale, nunti, aniversari .
   Mie imi place acest colier.

   
  



3 comentarii: