Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Casete de directie reconditionate





    Zilele trecute am avut nevoie de un sfat si prietenul meu cel mai bun in sfaturi auto a venit cu solutia salvatoare.

- Ai nevoie de cineva care reconditineaza casetele de directie, deoarece problema ta acolo este.

    Cu aceasta pretioasa informatie am inceput sa caut pe net si am avut noroc .
    Pe pagina celor de la casete directie.info am aflat ca ei sunt cei care au solutie pentru orice fel de caseta de directie si indiferent de problema .
    Reconditionam casete de directie au fost cuvintele care care m-au linistit .
    Am vazut ca problemele aparute la caseta de directie pot fi evitate daca avem grija ca burdufurile bieletelor sa nu fie crapate si astfel umezeala si praful nu pot patrunde .
    Eu nu am fost vigilenta si acum am problema cu casteta de directie.
    Acum caseta mea va fi reconditionata astfel :
I se va face o prespalate esterioara
Se va demonta caseta si se spala toate piesele componente
Se vor rectifica piesele uzate
Se vor inlocui peisele vechi cu unele noi, daca este cazul
Va fi verificata pe bancul de proba.
Voi avea o caseta de directie ca si noua cu o garantie de 12 luni.
    Cat priveste pretul nu e piperat, intre 200 si 800 lei, in functie de ce vor constata la caseta mea .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu