Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 aprilie 2022

Cremă hidratantă cu Vitamina C SPF 50

 



  

 

 

 

 

 

  

    Am fost cuminte si iepurasul a venit deja cu un mic si util cadou .
    Am primit << Anew Vitamin C SPF 50 – Doza ta zilnica de   Vitamina C si protectie solara >> .
    Noua crema hidratanta ANEW Vitamin C SPF 50, ofera tenului meu protectia UV necesara si doza de Vitamina C de care tenul meu are nevoie, pentru un ten radiant pentru intreaga zi !
    Crema hidratanta ANEW Vitamin C SPF 50 ofera tenului meu protectie impotriva razelor UV cat si reducerea petelor.
    Aceasta crema ii vine tenului meu ca o manusa si anume intra usor in piele si protejeaza tenul impotriva razelor solare .
    Poate va intrebati cum se utilizeaza aceasta minunata crema ?
    Se utilizeaza fosrte usor si anume se aplica o cantitate mica de crema pe pielea curata a fetei si a gatului .
    Cu ajutorul varfurilor degetelor se maseaza usor pana crema intra in piele .
    Ca sfat de retinut e bine ca aceasta crema hidratanta Daily Defense sa se aplica cam cu 15 minute inainte de expunera la soare .

 












Multumesc BUZZStore !

Multumesc  Avon Space !

 A fost o experienta #BUZZAnewVitaminCSPF50  #buzzAVON !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu