Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 27 iunie 2018

Must have pentru un inceput de vara perfect

   Multumesc BUZZStore si Schwarzkopf !
   Am primit cu bucurie coletul cu produse spre testare de la Fa Island Vibes si astfel voi avea ocazia sa #buzzFA, #fellfantastic,  #tropical, #beach, #islandvibes, #summervibes.
























    Am deschis coletul si am admirat produsele .
    Gandul meu deja zboara spre insulele tropicale cu plaje nesfarsite si ape cristaline . Am deschis imediat gelul de dus si atmosfera exotica a patruns in camera si m-a invaluit cu mireasma tropicala . pe urma am citit ghidul primit de la BUZZStore  si am aflat ca la campania Simte-te FaNTASTIC, organizata de Schwartzkopf chitul contine urmatoarele produse :

1xGel de dus Fa Island Vibes 250 ml
1xDeo Fa Island Vibes 150 ml
1xminge gonflabila de plaja
5xbratari fun pentru 5 prietene
5xflyere despre campania Fa cu premii
Ghidul Buzz cu instructiuni de realizare a pasilor campaniei pe care o voi parcurge .

    Cu siguranta ma voi #fellfantastic,  #tropical, #beach, #islandvibes, #summervibes iar gandurile mele vor zbura spre #topical #beach #islandvibes si voi avea o  #summervibes .#buzzFa ma voi simti minunat cu aceste arome exotice .
   Am inceput testarea produselor Gel de dus Fa Island Vibes si Deo Fa Island Vibes si am fost placut impresionata de calitatea produselor.


 








   M-am simtit fantastic deoarece gelul de dus Fa Island Vibes si deo Fa Island Vibes au la baza arome inspirate din zona celor trei destinatii de vis ( Hawaii, Fiji, Bali ) .
   Folosind gelul de dus, gandul meu a zburat spre Hawaii, spre aromele fructate suculente combinate cu parfumul florilor exotice, parfum racoritor de ananas si floare de frangipani. Formula blanda creeaza o spuma bogata si lasa pielea catifelata .
  Deodorantul nu contine saruri de aluminiu, nu lasa pete si asigura o protectie pana la 48 de ore . <<Must have >> pentru un inceput de vara perfect  .

   Deoarece am primit 5xflyere despre campania Fa cu premii am avut ocazia sa daruiesct bucurie pe chipul prietenilor. Vor cumpara produse Fa si vor participa la concursul Alege-ti vacanta fantastica.




   Multumim pentru aceste FaNTASTICE produse .
   Am oferit mingea si bratarile la o nepotica. Ea va juca volei cu prietenele si va oferi cate o bratara la fiecare prietena .

2 comentarii: