Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 aprilie 2015

Noul meu aragaz



     Aveam nevoie urgenta de un alt aragaz, deoarece vechiul aragaz nu mai facea fata cerintelor de zi cu zi .

   Am cautat pe net sa vad de modele si ce oferte sunt.Am ales cateva variante si am mers in magazinele reale sa vad cum arata si ce preturi sunt fata de net.

    Am constatat ca e mai comod sa fac comanda pe net.

  Alesul meu ca si model este aragazul de la Electrilux :

    Aragaz ELECTROLUX EKK52550OW, 4 zone de gatit, gaz + electric, grill, alb .

    Acum dupa ce am hotarat ce tip de aragaz doresc sa imi cumpar am inceput sa comparar ofertele de pe net . Nu eram decisa de la cine sa comand. Salvarea mea a venit de la copila mea care m-a sfatuit sa comand la eMAG deoarece am avut o colaborare frumoasa cu acest magazin in decursul timpului . Si chiar are dreptate deoarece de la eMAG am cumparat multe produse si mereu am fost multumita de prestatia serviciilor oferite de eMAG si de calitatea produselor cat si de raportul pret/calitate .



Aragaz ELECTROLUX EKK52550OW are plita cu gaz si cuptorul electric.

De la prima privire mie si sotului ne-a placut acest model.

Dupa prima utilizare am fost incantati amandoi de calitatea preparatelor gatite cu el.

Am incercat si cuptorul. Am avut la inceput putina emotie deoarece nu folosisem inca un cuptor electric si ma gandeam ca nu ma voi descurca.

Dar instructiunile aragazului cu privire la utilizarea lui cat si tabelul ajutator pentru diverse tipuri de preparate au fost foarte explicite incat nu am dat gres.

Am pregatit friptura de porc, peste si strudel .
Spre exemplificare:




7 comentarii:

  1. buna! ma bucur nespus ca ai scris despre acest aragaz. si eu sunt in situatia de a-mi schimba vechiul aparat si nu ma hotarasc cu ce. acum ca l-ai testat...ce defecte i-ai gasit? are si tavi bune? poti sa faci pui intreg ca la protap? merdi, adina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. regret ca abia acum am vazut mesajul tau.nu am gasit defecte, poate nu sunt eu prea pretentioasa sau chiar nu are.cred ca poti face si pui la protap

      Ștergere
  2. pai parca luasei aragazul Samus..acum un an?..?!Te ocupi cu reclama ptr anumite produse

    RăspundețiȘtergere