Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 aprilie 2018

Chec cu visine















Ingrediente :

6 oua
1 1/2 cana zahar
1 1/2 cana faina
1 plic zahar vanilat
1/2 pahar ulei
1 lingura cacao
300 g visine congelate
6 linguri zahar ( deoarece visinele mele nu erau asa dulci )

Mod de preparare :

   Am pus visinele fara samburi intr-un vas cu zaharul si am amestecat usor . Am lasat sa stea asa visinile cam 10 minute si pe urma am pus acest amestec intr-o sita ca sa se scurga lichidul format .
   Se bat foarte tare albusurile, apoi se adauga putin zahar si se bat bine ca si la bezele pana se pune tot zaharul .
   Se adauga cate un galbenus si se bate incontinuu .
   Dupa ce s - au pus toate galbenusurile, se scoate telul si se amesteca cu o lingura de lemn cate putina faina, zaharul vanilat, apoi uleiul, adaugat treptat si din nou faina, amestecand de jos in sus foarte usor . ( Eu pun toate galbenusurile intr-un castron si adaug uleiul si amestec ca la maioneza cu o lingura de lemn . Acest amestec il pun pe urma incet peste albusuri si amestec de jos in sus .)
    Se ung doua tavi de chec cu ulei, se presara cu faina si inainte de a turna compozitia de blat pun visinile  si pe urma se toarna in ele compozitita, dar se opreste un sfert in care se amesteca bine cacaua, apoi se toarna deasupra dintr- un capat in celalalt al tavii .
   Se coace checul la cuptor timp de 25 - 30 minute .
























2 comentarii: