Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 mai 2016

O bijuterie, cadoul potrivit



  





   Vine ziua prietenei mele .
   Si cum ea este iubitoare de bijuterii am zis ca un cadou constand intr-o bijuterie ar fi un cadou care se potriveste pentru ea ca o manusa .
   Ma consider norocoasa deoarece zilele trecute deja am gasit din intamplare un magazin online care avea bijuterii frumoase, chiar bijuterii personalizate .
   Am ales colier cu un nume in minge din argint deoarece are baiatul jucator la o echipa de fotbal . Cred ca este o bijuterie perfecta pentru a fi purtata zi de zi .
   Pot spune ca ma consider de doua ori norocoasa, deoarece pentru o comanda de bijuterie personalizata dureaza intre 3 si 10 zile lucratoare, iar ziua prietenei mele este peste doua saptamani .



   Si daca tot am vazut si o bratara care imi place foarte mult, imi fac si mie un mic cadou .
    Este o bratara din aur cu un mic trifoi cu o piatra alba .     Bratara are o lungime de 18 cm cu un anou intermediar la 16 cm.


  
    Am numai avantaje si anume, am gasit foarte repede ce cadou sa ofer prietenei, gravarea este gratuita, produsele sunt fabricate in Romania iar livrarea este tot gratuita pentru comenzi peste 300 ron .
   Daca si voi vreti sa oferiti cadouri frumoase puteti sa aruncati o privire deoarece aici se gasesc bijuterii de aur si argint pentru toate gusturile si toate buzunarele .
   Ce parere aveti am ales un cadou frumoas pentru prietena mea si pentru mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu