Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 februarie 2019

Rasfoind o carte

In timp am devenit comoda si imi place sa fac cumparaturi online, din confortul fotolului, fara sa ma mai deplasez de la un magazin la altul astfel castig timp pentru lectura .

   Eram in cautare de o carte buna si prietena mea Sanda a zis ca daca vreau beletristica online, ea imi recomanda un site foarte bun, unde pot gasi multe genuri de literatura si o varietate de scriitori si carti de la diverse edituri de renume .

   Ajunsa  acasa imediat am inceput sa rasfoiesc pagina recomandata de Sanda si am ramas placut impresionata de varietatea de autori, de categoriile de carti cat si varietatea preturilor, pentru toate buzunarele .

   Au si o oferta la comenzi peste 300 lei livrarea este gratuita .





   Eu zilele astea am chef sa citesc carti despre calatorie si atunci am insistat pe carti calatorie .

    A fost greu sa ma opresc la o anume carte deorece erau foarte multe titluri atractive, dar in cele din urma am ales : Ocolul Marii negre in 90 de zile. Sapte tari, opt granite si o lovitura de stat in prime-time de Sabina Fati . 

   In primul rand m-a atras titlul, pe urma deja  citisem cartea scrisa de ea : Singura pe drumul Matasii, carte care m –a atras .

   Dupa cum spunea Gabriel LIICEANU ,,Din calatoria in jurul Marii Negre prin Ucraina, Rusia, Crimeea, Abhazia, Georgia, Turcia, Bulgaria si Romania a rezultat o carte care ne ajuta sa ne limpezim istoria, geopolitica si cultura lumii in care suntem asezati. Sa ne bucuram de drumul pe care l-a batut, ca sa fim mai putin ignoranti.“  aceasta carte va fi foarte atractiva deoarece voi afla multe lucruri interesante despre spatiul geopolitic si geocultural in care traim.




  Si tot rasfoind am zis : ia sa aleg si cateva carti sa le dau cadou, deoarece se vad la orizont cateva aniversari .

   Pentru sot am ales : Razbunarea barbarilor - Dorin Popescu din categoria  Memorialistica .
   Pentru mama am ales : In tara norului alb - Sarah Lark din categoria Romane .

   Pentru copila, deoarece ii plac povestile cu cavaleri, am ales : Cavalerul celor sapte regate - GEORGE R. R. MARTIN din categoria Aventura

   Iar pentru o nepotica, deoarece ii place sa citeasca despre India, am ales Inainte de ploi - Dinah Jefferies din categoria Romantice .

   Dupa ce am comandat toate cartile enumerate mai sus am constatat ca am livrarea gratuita deoarece costul lor peste 300 lei si uite asa am castigat timp si bani .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu