Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 decembrie 2020

Rujuri

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Vreau sa fiu increzatoare pe durata unei intregi zile si sa ma simt confortabil cu rujul PowerStay, datorita formulei sale usoare si a nuantelor vibrante si seducatoare .

  Noul ruj PowerStay in nuantele Power Lip Pink si In Control va fi aliatul meu .

 

 







 

   Multumesc BUZZStore  ! Multumesc  Avon Space !

    Rujul PowerStay este nelipsit din poseta mea de cand l- am primit .
    Acest ruj are multe calitati printre care :
- nu se intinde sau estompeaza ;
- rezista pana la 10 ore, chiar si sub masca ;
- zero senzatie de incarcare;
- are un finisaj demi- mat si intens .
    Rujul PowerStay SuperLight in nuanta In Control Coral, datorita formulei sale usoare folosind un sistem patentat cu polimer si a nuantelor vibrante si seducatoare, ma face increzatoate intreaga zi .

    Rujul PowerStay SuperLight in nuanta Up Pink de la Avon imi face viata mai frumoasa ! Noul ruj rezistă pana la 10ore chiar sub masca si imi da o senzatie confortabilă întrega zi .
    Acest ruj are multe calitati printre care :
- nu se intinde sau estompeaza ;
- rezista pana la 10 ore, chiar si sub masca ;
- zero senzatie de incarcare;
- are un finisaj demi- mat si intens .
    Rujul PowerStay SuperLight in nuanta Up Pink, datorita formulei sale usoare folosind un sistem patentat cu polimer si a nuantelor seducatoare, ma face increzatoate intreaga zi .

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu