Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 ianuarie 2019

Iahnie de fasole in Slowcooker crock-pot















Ingrediente :


500 g fasole boabe

2 buc ceapa mare

1 buc morcov

1 buc pastranac

1 buc patrunjel

1 buc telina

1 ardei capia

2 – 3 linguri pasta tomate

1 buc cartof

sare

piper boabe

50 ml ulei

1/2 cana apa

1 foaie de dafin

o ramura mica de cibru uscat 



 Mod de preparare :

   Am pus fasolea in apa rece la inmuiat de seara pana dimineata .
   Am scurs fasolea de apa si am pus pe foc o oala cu apa, cam 2 l si cand apa a inceput sa fiarba am pus si fasoalea si am lasat sa fiarba 10 minute . Pe urma am scurs apa si am pus fasolea in vasul aparatului de gatit slowcooker .
   Am taiat ceapa, radacinoasele, ardeiul capia si le-am pus peste fasole .
   Am adaugat uleiul si apa .
   Am pus capacul oalei si am bagat aparatul de gatit slowcooker in priza, am setat la functia high si am lasat 4 ore sa fiarba. Am luat capacul si am adaugat sare, piper boabe, foaia de dafin si ramura de cimbru  cat si pasta de tomate . Am amestecat si am pus capacul si am lasat sa mai  fiarba oala inca  ½ ora . Am obtinut un deliciu  de iahnie de fasole .













2 comentarii: