Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 12 decembrie 2020

Mancarica rece cu limba si masline

 


    

 

 

 

 

 

  In tineretea mea am mancat de fiecare data cand mergeam la parintii sotului acest fel de mancare . Imi placea foarte mult.    

  In timp am reusit sa aflu reteta si am pregatit si eu reteta de mai multe ori .

  Timpul a trecut si acum va prezint retea folosind  Crock-Pot  .


Ingrediente :

1 buc limba vita ( 1,5 kg )

1 kg ceapa

250 g masline negre

1 buc lamaie

2 – 3  foi de dafin

200 ml vin alb

sare dupa gust

10 – 15 boabe de piper

 

Mod de preparare :

   Spalam limba de vita in cateva ape .

   Punem o oala la fiert cu apa rece,  sare si doua linguri de otet .

   Cand apa incepe sa fiarba adaugam limba de vita in oala .

   Eliminam spuma care rezulta cu ajutorul paletei specifice si pe urma acoperim oala si lasam la fiert limba de vita timp de 3 ore .

   Scoatem limba si o lasam sa se raceasca putin pe un platou si pe urma eliminam pielita de pe limba de vita .

    Eliminarea pielitei se face de la varful limbii de vita spre baza cu grija astfel sa nu desprindem si carnea .

 




   Taiem limba de vita in felii potrivite, cam de 2cm .

 


   Punem bucatile de limba in Slow Cooker Crock- Pot  impreuna cu ceapa taiata julien si o cana de apa . 

 


   Setam Slow cooker – ul pe functia higt .

   Dupa 4 ore putem sa luam capacul, adaugam maslinele si foile de dafin si cateva boabe de piper .

 

 

  Mai fierbem cam 1,5 - 2 ore si pe urma adaugam vinul, sarea si mai tinem mancarea in aparat cateva minute astfel incat sa se patrunda vinul in bucatile de limba si in sosul de ceapa .

   Se serveste rece cu felii de lamaie deasupra .

 


2 comentarii:

  1. Cred ca este foarte gustoasa. Si mama mea face mancare rece din vanat, vita, iepure si uneori chiar din pasare. Imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere