Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 decembrie 2020

Noua mea paleta de machiaj Pearlesque !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

   Vin sarbatorile si noi fetele dorim sa ne simtim bine in pielea noastra .

   Eu am noroc deoarece am fost prevazatoare si am un nou parfum, rujuri noi si recent o noua paleta de machiaj .

  Noua mea paleta Pearlesque de machiaj de la Avon este foarte utila atat in zi de sarbatoare cat si intr - o zi normala .

   Paleta are un amestec bogat de culori mate indraznete cat si culori stralucitoare care sunt usor de combinat .

   Are o forma aceasta paleta de poti zice ca e o agenda, deci e usor de deschis, e usor de tinut in mana, de purtat in geanta . 

    E dotata cu oglinda iar culorile sunt mate si stralucitoare dand posibilitatea de a o utiliza zi de zi cat si in vreme de sarbatoare.




 

 

 

 

 

 

 

 

    Am folosit culorile mate si sunt mulțumită ca nu se întind, rămân frumos unde le - am pus .




 

 

 

 

 

 

 

   Machiaj folosind culori mate si culori strălucitoare de sarbatoare. Noua mea paleta Pearlesque de la Avon ma ajuta sa imi fac un machiaj radiant, machiaj care rezista in timp, plus culorile nu se amesteca.

 

Multumesc BUZZStore !

Multumesc Avon !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu