Totalul afișărilor de pagină

duminică, 3 martie 2019

Un sampon care imi place

Multumesc BUZZStore si Avon Space pentru frumoasa campanie  :  << Descopera ritualul professional de reconstructie a firului de par ca tu sa stralucesti mereu ! >> .    




   Produsele primite au trecut cu brio testul aromei si al mirosului.  Miros divin .
    Abia astept sa folosesc aceste produse .
    Aceasta campanie va bucura si 4 prietene care vor primi o perie pentru par, o brosura Avon si un cod promotional care se transforma intr-un frumos cadou .
    Am studiat cu atentie produsele primite si am citit modul lor de folosire . 
   Samponul Advance Techniques Reconstruction, Balsamul Advance Techniques Reconstruction, Uleiul ser hidratant cu uleiuri de argan si cocos ma vor ajuta sa am un par sanatos si puternic .





    #Samponul pentru reconstructie ajuta la fortifierea si repararea parului deteriorat, ii ofera un aspect sanatos si lucios, ca atunci cand tocmai ai iesit de la salon, si bineinteles il curata eficient si improspateaza.

    #Balsamul Reconstruction vine perfect in completarea samponului si ii intensifica beneficiile de reparare. In plus, ajuta la prevenirea caderii parului si ceva ce ne dorim toate, in orice imprejurare, face descurcarea parului mai usoara.

    #Uleiul de argan reface parul uscat si deshidratat si hidrateaza firele de par distruse, de la radacina pana la varfuri. Uleiul de cocos regenereaza si intareste firul de par si ii ofera un luciu stralucitor si textura matasoasa.
    Abia astept sa le folosesc!



   Chiar trebuia sa imi schimb vechiul sampon , deoarece nu isi mai facea treaba .
    Produsele primite imi vin ca o manusa, generic vorbind .       
   Samponul pentru reconstructie ajuta la fortifierea si repararea parului deteriorat, ii ofera un aspect sanatos si lucios, ca atunci cand tocmai ai iesit de la salon, si bineinteles il curata eficient si improspateaza . Chiar dupa prima spalare am observat o schimbare la parul meu , nu mai este asa de elecrizant, scalpul nu mai este asa de uscat si pare proaspat spalat . 
   Dupa sampon am folosit Balsamul Reconstruction care vine perfect in completarea samponului si ii intensifica beneficiile de reparare. In plus, ajuta la prevenirea caderii parului si ceva ce ne dorim toate, in orice imprejurare, face descurcarea parului mai usoara . Am observat ca numarul firelor cazute a scazut simtitor, iar parul meu nu mai este asa incurcat, este matasos .
   A venit si randul Uleiul de argan care reface parul uscat si deshidratat si hidrateaza firele de par distruse, de la radacina pana la varfuri . Uleiul de cocos regenereaza si intareste firul de par si ii ofera un luciu stralucitor si textura matasoasa . Pe langa mirosul atractiv, uleiul de argan si cocos imi da o zenzatie placuta la mana cand pun mana in par si ii da posibilitatea parului sa se aseze frumos .







    Prietenele mele au observat o schimbare in bine la modul cum se aranjeaza parul, cum straluceste si au fost curioase sa afle secretul meu . 
   Secretul meu este ca am avut posibilitatea sa folosesc produse cosmetice oferite de BuzzStore si Avon Space cu ocazia campaniei AVON Advance Techniques Reconstruction . 
   Am povestit prietenelor ce produse am primit si am oferit cate un mic cadou . 







   Au fost foarte incantate si imediat au trecut sa studieze catalogul primit .  .
#buzzAVON 
#advancetechniques
#avonhaircare  
#reconstructionline

Un comentariu: