Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 februarie 2019

Gradina mea





   Am asteptat cu nerabdare sa vina primavara sa pot merge la tara .
   Am acolo o bucatica de pamant unde doresc sa plantez cativa pomisori, sa fac si cateva razoare pentru legume .
   Dar ca orice gospodar vreau sa fie frumoasa gradina mea, nu vreau sa intre vizitatori nedoriti ( cateva rate si gaini ale vecinei ) .
   Pentru aceasta am gandit sa fac un gard .Pentru acest gard imi trebuie o teava rectangulara si plasa bordurata .
   Din experientele anterioare am constatat ca e mai comod sa comand online si sa primesc produsele acasa .
   Dupa ce am calculat cam cata plasa bordurata si cata teava imi trebuie am intrat pe pagina depozit online si am cautat produsele dorite .
   A fost foarte comod sa gasesc ce imi trebuia .



    Astfel am ales TEAVA RECTANGULARA 6M 40X20X1.5 si PLASA BORDURATA 1200X2500X4.2MM  .




   Teava rectangulara are o arie foarte larga de folosire, incepand de la uz general gospodaresc, civil,industrial, etc.
   Se pot confectiona diverse : porti, garduri,rame, rafturi, cadre, parti masini utilaje, sasie, schelete, hale; in general confectii si constructii metalice.
   Panourile bordurate reprezintă modalitatea ideală de împrejmuire a atelierelor și fabricilor, parcurilor și gradinilor, clădirilor publice, centrelor comerciale și complexelor sportive. Panourile sunt confecționate prin sudarea sârmelor zincate în prealabil ce asigură protecție împotriva coroziunii.
    Este placut la acest magazin ca are promotii atractive, are transport gratuit daca cumparam de o anumita suma, plus putem profita acum de cele mai bune preturi la o gama larga de produse.
   Pe langa materialele de constructii are si o gama larga de alte tipuri de produse : electrice, pentru instalatii, diverse scule, pentru gradinarit, bucatarie, hidrofoare, pompe, rezervoare si accesorii .



Un comentariu: