Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 decembrie 2014

Mobila-Ghencea.ro – are tot ce imi doresc pentru casuta mea cea noua









    Cu multa truda fizica si financiara am reusit sa imi termin casuta visurilor mele.

    Casuta este amplasata intr-o zona mirifica si daca tot e gata doresc sa o mobilez cat mai repede, cat mai ieftin si pe gustul meu.


    Am cautat in dreapta, in stanga si am hotarat eu si familia ca ce ne dorim noi gasim la Mobila-

Ghencea.ro .












    Pentru inceput am ales mobila pentru dormitorul nostru.

    Am ales DORMITORUL SOFT, calitate si traditia italiana, care este realizat din pal melaminat de 18 mm si contine un dulap cu trei usi cu oglinda, un pat, o comoda si doua noptiere . Am ales culoarea wenge .

   Dulapul are dimensiunile 1350 x 2006 x 524 mm si este compartimentat asa cum imi place mie cu polite, unde pot aseza multe haine, cat si bara de haine, unde imi voi pune umerasele cu hainele mele pretioase.

    Am avut posibilitatea sa imi aleg dimensiunea patului. Avand in vedere ca al meu dormitor e generos ca si marime am ales patul cu dimensiunile de 1640 x 706 x 2034 mm .

    Comoda are dimensiunile 744 x 866 x 384 mm si forma ei este cea dorita de mine.

    Noptierele cu dimensiunile 454 x 456 x 368 mm vor sta frumos deoparte si alta a patului . Pe aceste noptiere vor trona cate o veioza, car eimi va lumina cartea, cand voi citi seara in pat.

    Acum ca am decorat dormitorul putem sa si ceva pentru living.





















   Am ales Masa Living Extensibila BS .

   Aceasta masa va da foarte bine alaturi de scaunele care deja le am primite de la parinti ca si cadou de casa noua.

   Masa living cu blat de sticla grosime 10 mm si picioare din lemn nuanta wenge are dimensiuni 160 x 90 x 76 cm si extinsa - 220 x 90 x 76 cm .
   Blat are10 mm ceea ce ii confera durabilitate, iar picioarele au 80 x 50 mm oferindu-i stabilitate .Partea inferioară a machetei

   Blatul de sticla este sablat se portiveste cu culoarea picioarelor.












   Am ales si 6 scaune pentru bucatarie deoarece masa si mobila de bucatarie este deja cumparata.

   De unde am cumparat masa, nu aveau scaune care sa imi placa.

   Am ales SCAUNUL ASIA 2 care este un scaun robust si elegant. Scaunul are structura cromata si sezut tapitat cu piele ecologica crem. Am mers pe ornament lemn culoarea wenge. Greutate sustinuta - 120 kg

   Eu sunt multumita de alegerea mea ca si mobila plus ca pretul nu e piperat si am avut ocazia din multitudinea de sortimente sa gasesc ca imi doream si sa cumpar doar ce imi trebuia . Nu am fost nevoita sa cumpar un set, dac anu am dorit .


Daca aveti de facut ceva schimbari in casele voastre ca si mobila sa sfatuiesc sa incercati la Mobila-Ghencea.ro si nu veti regreta alegerea facuta.


Astept parerile voastre despre ce ati ales .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu