Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 decembrie 2021

Luna cadourilor - Yves Rocher



 

 

 

 

 

 

   

   Anul acesta de luna cadourilor am fost rasfata cu produse cosmetice de la Yves Rocher .

   La inceput am facut cunostinta cu minunatele mele cadouri .

   Am deschis unul dupa unul fiecare ambalaj cat si am desfacut flacoanele si am mirosit fiecare produs in parte .

   A fost o experienta placuta deoarece produsele de la Yves Rocher au un miros suav si te invaluie ducandu- te cu gandul la intinsele peisaje cu o multitudine de plante frumos mirositoare .




  
 
 
 
 
 
 
 
 
    Am placerea sa va impartasesc cateva impresii cu privire la samponul fortifiant impotriva caderii parului .
   Dupa ce am folosit acest sampon o perioda de timp am observat ca scalpul meu este un scalp sanatos, iar fenomenul de cadere a parului s-a diminuat .
    De asemenea parul a capatat un aspect frumos si viguros .
    Acest sampon are o textura fresh si nu contine silicon permitand o spalare usoara .
    Ingredientele folosite la acest sampon si anume : extractul de Lupin alb si extractul de Agave fac ca acest sampon sa isi faca bine treaba.
   De aceea il recomand cu caldura !


 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   Acum cateva cuvinte despre gelul de curatare pentru prospetime PURE ALGUE .
   Este un gel care se aplica dimineata cat si seara pe tenul umed .    
   Se maseaza delicat si pe urma se clateste .
   Mare atentie pentru a evita contactul cu ochii .
   Am observat ca tenul meu devine catifelat, neted si curat .
   Sunt foarte multumita de cum a reactionat tenul meu dupa o perioada de folosire a acestui gel.


 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    Urmatorul cadou este serul corector ANTI - AGE GLOBAL
    Se foloseste foarte usor deoarece flaconul are o pipeta si putem doza cantitatea dorita.
    Se aplica dimineata si seara pe tenul demachiat, pe urma se maseaza usor .
    Pielea devine mai neteda, liniile fine se diminueaza , iar tenul devine mai ferm si uniform.













   Ultimul cadou despre care vreau sa va spun este crema de zi  Elixir Botanique- Tratament anti-poluare reparator .
    Aceasta crema contine Micro-Alge si Caltunas din Bretania .
    Se aplica usor pe ten, se maseaza si crema intra imediat in piele .
    Dupa o luna de utilizare tenul meu este curat, luminos, iar pielea detoxifiata este odihnita si poate respira .
   Va plac surprizele?
    Am o surpriza si anume un cod de reducere << SKINLOVE>> care poate fi folosit in perioada 18 decembrie 2021 - 18 ianuarie 2022 in magazinele online cat si in magazinele fizice . Reducerea este de 30 % si se aplica la pretul standard al produselor . In cazul produselor deja reduse, se va aplica diferenta de procent pana la 30 % .

  Doar este luna cadourilor si eu am avut sansa sa folosesc produse de la Yves Rocher si sunt foarte multumita de ele .

   Daca doriti produse de calitate si eficiente folositi codul de reducere << SKINLOVE>> de la Yves Rocher .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu