Totalul afișărilor de pagină

joi, 29 ianuarie 2015

Rochia de mireasa









   A sosit evenimentul mult asteptat, nunta .
   Nu e o nunta ca oricare, e nunta copilei mele .
   Pentru acest eveniment imi doresc ca totul sa iasa perfect incepand cu tinuta tinerilor casatoriti cat si a parintilor .
   Pentru rochia de mireasa am cautat in lung si lat si in cele din urma am apelat la o prietena care avea deja experienta in domeniu, adica a casatorit doua fete.
   Prietena a zis sa ne uitam la colectia rochii de mireasa 2015 de pe the-dress.ro deoarece a vazut cateva modele frumoase si care crede ea ca ii va place si fetei mele.



















     Am deschis pagina si imediat privirea ne-a fost atrasa de modelul Sposa Toscana cod SP3-1245 .
   Acest model a intrunit cerintele mele cat si ale copilei.
   Are un corsaj foarte frumos, care pune in evidenta bustuliar partea de fusta cade frumos pe corpul miresei.Corsajul este prins cu un snur .

      Tot de aici am gasit si o rochita de seara care i-a venit ca turnata. 
   Modelul este  Rochie de seara COD KP1-5758 .
    Are nuanta nud si este garnisita cu un corset de dantela negra si partea de jos are un voal negru pus peste marerialul de culoare nud. Din loc in loc sunt preserate bucati de dantela neagra .


















   Am gasit ceva potrivit si pentru mine .
   Daca si voi cautati rochii de mireasa aruncati o privire aici, poate gasiti ce doriti .

Un comentariu: