Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 octombrie 2014

Happy Hands and Feet crema care ma rasfata

Zilele trecute am intrat pe pagina produselorcosmetice de la Marillys deoarece imi doream o crema de maini cu ingrediente naturale.
Eu sunt adepta produselor cosmetice naturale ceea ce va recomand si voua sa incercati si sa vedeti diferenta .
   Am rasfoit in dreapta si in stanga si am decis ca ce imi doresc eu se regaseste in crema Happy Hands and Feet.

 







   Aceasta crema are dubla utilizare, pentru maini cat si picioare,  iar ca pret este convenabila .
   Crema este hranitoare si are in compozitia ei numai produse bio si anume : unt de cacao organic, ulei de jojoba bio, ulei de sâmburi de struguri, ulei de cânepa.
   Imbinarea acestor produse dau un miros cremei de bomboane de menta , acele bomboane din timpul copilariei mele .
   Din ce stiu eu uleiul de canepa folosit la aceasta crema ii confera cremei un  avantaj si anume poate fi folosita si de persoanele care au circulatia periferica scazuta ( cazul meu), deoarece pătrunde în piele și acelerează circulația periferică, cat si de cele care au picioarele umflate.
   O cutie de crema contine 50 ml si are termenul de valabilitate de 3 luni de la deschidere  .
   Recomand cu incredere crema Happy Hands and Feet
   Daca nu aveti nevoie de o crema de maini, dar doriti produse cosmetice cu ingrediente naturale incercati sa rosfoiti paginile mgazinului marillys.ro unde se gasesc minunate produse de :
   Eu am mai ales si pentru sotul meu un mic cadou, deoarece ziua lui de nastere este cat de carand .

   De la sesctiunea cadouri   am ales Masculin - pachet cadou pentru el .









   Acest set de cosmetice naturale pentru bărbați este un cadou potrivit pentru sotul meu, deorece si el iubeste produsele naturale si este perfect pentru îngrijirea masculină pe timp de iarnă, dar și pentru un inceput de zi minunat.
   Setul de cosmetice 100% naturale pentru bărbați de la Marillys conține:
*Deodorant stick 100% natural pentru bărbați (50gr)
*After shave cu Lavanda fara alcool bland cu pielea delicataa fetei (50 ml)
*Balsam de buze cu catina, ce oferă o bună îngrijire și protecție a buzelor în sezonul rece (5 ml).
Iar am impuscat doi iepuri . Sotul primeste cadoul si va folosi deodorantul, after shave -ul si balsamul, iar eu voi  folosi acest minunat balsam cu catina in fiecare dimineata de iarna.
   Prețul cadoului este cu 20% mai mic decât prețul standard cumulat al produselor si unde  mai pui ca este si ambalat .

   Voi  ce alegeti de la Marillys ?



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu